Skip to main content
beantwoord

foutmelding bij aanvraag wisseling abonnement

  • January 8, 2025
  • 2 reacties
  • 69 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties

Ik wil graag mijn abonnement wisselen. Gaat allemaal helemaal goed, tot ik middels de knop ‘verder’ mag richting betalingsgegevens, dan krijg ik sinds gisteren de foutmelding:

Error:

Door technische problemen is het op dit moment niet mogelijk om verder te gaan. Probeer het later nog een keer,
 

Beste antwoord door Rory NS

Dag DjeesT, welkom bij de NS Community!

Spijtig dat het niet lukt om je abonnement te wijzigen. Heb je het ook al via een andere browser en mogelijk een ander devise geprobeerd? Ook het verwijderen van cookiegegevens wil wel eens een oplossing bieden. Mocht dit allemaal niet helpen, dan kunnen mijn collega's van NS Klantenservice het voor je oplossen en direct je abonnement wijzigen.

2 reacties

Rory NS
Moderator
  • Moderator
  • 529 reacties
  • Antwoord
  • January 8, 2025

Dag DjeesT, welkom bij de NS Community!

Spijtig dat het niet lukt om je abonnement te wijzigen. Heb je het ook al via een andere browser en mogelijk een ander devise geprobeerd? Ook het verwijderen van cookiegegevens wil wel eens een oplossing bieden. Mocht dit allemaal niet helpen, dan kunnen mijn collega's van NS Klantenservice het voor je oplossen en direct je abonnement wijzigen.


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties
  • January 9, 2025

… ander device did the trick, dank!