Ik wil graag mijn abonnement wisselen. Gaat allemaal helemaal goed, tot ik middels de knop ‘verder’ mag richting betalingsgegevens, dan krijg ik sinds gisteren de foutmelding:
Error:
Door technische problemen is het op dit moment niet mogelijk om verder te gaan. Probeer het later nog een keer,
Beste antwoord door Rory NS
Dag DjeesT, welkom bij de NS Community!
Spijtig dat het niet lukt om je abonnement te wijzigen. Heb je het ook al via een andere browser en mogelijk een ander devise geprobeerd? Ook het verwijderen van cookiegegevens wil wel eens een oplossing bieden. Mocht dit allemaal niet helpen, dan kunnen mijn collega's van NS Klantenservice het voor je oplossen en direct je abonnement wijzigen.
Spijtig dat het niet lukt om je abonnement te wijzigen. Heb je het ook al via een andere browser en mogelijk een ander devise geprobeerd? Ook het verwijderen van cookiegegevens wil wel eens een oplossing bieden. Mocht dit allemaal niet helpen, dan kunnen mijn collega's van NS Klantenservice het voor je oplossen en direct je abonnement wijzigen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.