beantwoord

Foutmelding bij activeren Mijn NS account

Ik heb zojuist een Mijn NS account aangemaakt. Als ik op de activatielink in de bevestigingsemail klik krijg ik de volgende melding:

"Er is iets fout gegaan

Bij het opvragen van de gewenste informatie is iets fout gegaan. Een melding hiervan is opgeslagen, zodat de fout opgelost kan worden."

Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
icon

Beste antwoord door Charon NS 20 april 2015, 15:32

Beste SanHan, ik snap dat dit niet fijn is. Stuur je persoonlijke gegevens (naam, adres, woonplaats) en je e-mailadres even in een privébericht, kijk ik met je mee. Een privébericht stuur je door op mijn gebruikersnaam te klikken en te kiezen voor 'Stuur bericht'. 🙂
Bekijk origineel

10 reacties

Ik heb zojuist een Mijn NS account aangemaakt. Als ik op de activatielink in de bevestigingsemail klik krijg ik de volgende melding:

"Er is iets fout gegaan

Bij het opvragen van de gewenste informatie is iets fout gegaan. Een melding hiervan is opgeslagen, zodat de fout opgelost kan worden."

Hallo SanHan! Welkom op het NS Forum. Vervelend dat het aanmaken van het MijnNS niet zo goed ging. Loop je nog steeds tegen het zelfde probleem aan of is dit al opgelost?

"Er is iets fout gegaan

Hallo SanHan! Welkom op het NS Forum. Vervelend dat het aanmaken van het MijnNS niet zo goed ging. Loop je nog steeds tegen het zelfde probleem aan of is dit al opgelost?

Hoi! Helaas is het probleem nog niet opgelost. De link geeft nog steeds dezelfde foutmelding en ik kan niet inloggen op mijn account omdat deze nog niet geactiveerd is.
Badge
Beste SanHan, ik snap dat dit niet fijn is. Stuur je persoonlijke gegevens (naam, adres, woonplaats) en je e-mailadres even in een privébericht, kijk ik met je mee. Een privébericht stuur je door op mijn gebruikersnaam te klikken en te kiezen voor 'Stuur bericht'. 🙂
Hallo, ik heb mij net ook aangemeld voor een account en krijg steeds dezelfde fout melding, al sik probeer in te loggen moet ik hem eerst activeren, maar dat lukt ook niet. Hoe kan ik dit oplossen?
Ik ben al een paar weken bezig om mijn e-mailadres te wijzigen,. Dat lukt niet. Ik moet een nieuw account aanmaken. Dat heb ik al div. malen gedaan, maar of ik krijg de melding,. de aanmelding is voltooid, met daaronder de melding dat ik al een account heb, of de melding er is iets fout gegaan. Hoe kan ik dit oplossen??
Badge
@Gcak85, melding is bekend en de desbetreffende afdeling is druk bezig het probleem op te lossen.

@Ria, wellicht kan ik je wel verder helpen. Je mag mij wel een privébericht sturen met je NAW-gegevens en je e-mailadres.
Hallo moderators,

Ik heb net als de mensen hierboven gisteren een NS account aangemaakt, maar als ik op de activatielink klik die in de bevestigingsmail stond krijg ik een 'Er is iets fout gegaan' melding, waardoor ik mijn account niet kan activeren. Kunnen jullie mij hierbij helpen?
Dit probleem was gisteren zo en vandaag nog steeds!

Bij voorbaat dank.
Ik verwijs je graag door naar https://forum.ns.nl/overige-producten-6/aanmelden-mijn-ns-lukt-niet-activatielink-11890
Hallo, ik kamp nog steeds met dezelfde probleem zoals voorheen. Het lukt mij maar niet om mijn account te activeren of inteloggen met mijn email. Als ik een ander account wil aanmaken geeft het aan dat mijn email adres in gebruik is alleen nog niet geactiveerd. Hoe kan ik nu verder?
Badge
Hallo, ik kamp nog steeds met dezelfde probleem zoals voorheen. Het lukt mij maar niet om mijn account te activeren of inteloggen met mijn email. Als ik een ander account wil aanmaken geeft het aan dat mijn email adres in gebruik is alleen nog niet geactiveerd. Hoe kan ik nu verder?

Om dit op te lossen, kan ik je mijnNS account verwijderen. Je mag mij wel een privébericht sturen met je NAW-gegevens en je e-mailadres.

Reageer