beantwoord

Foutmelding bij het inloggen MijnNS

• 5 december 2018
  • 3 reacties
  • 115 Bekeken

Na het actieveren van MijnNS account heb ik de volgende melding gekregen:
"We kunnen u door een technisch probleem op dit moment geen toegang geven tot Mijn NS..."
Ik heb cookies gewisseld en in de verschillende browsers geprobeerd maar het resultaat is hetzelfde. En dat duurt al 2 weken :(
Contacten met klantenservice medewerkers hebben niks opgeleverd.
icon

Beste antwoord door Jouke NS 18 december 2018, 10:20

Inmiddels is het probleem voor Toller opgelost. Doordat er twee verschillende accounts waren kon hij met geen van deze accounts inloggen. Ik heb beide accounts verwijderd waardoor hij zelf een nieuwe kon aanmaken. Met dit account kan hij wel inloggen.
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo Toller en welkom bij de NS community.

Wat spijtig dat je problemen blijft er varen bij het inloggen in Mijn NS. Ik begrijp dat je ook al contact hebt gehad met mijn collega's van de Klantenservice. Kun je mij een privébericht sturen met je naam, adres, woonplaats, geboortedatum en e-mailadres? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen. Je stuurt me een privébericht door op mijn naam te klikken en te kiezen voor "stuur bericht".
Ik ben met Toller in gesprek via een privéconversatie om dit op te lossen.
Inmiddels is het probleem voor Toller opgelost. Doordat er twee verschillende accounts waren kon hij met geen van deze accounts inloggen. Ik heb beide accounts verwijderd waardoor hij zelf een nieuwe kon aanmaken. Met dit account kan hij wel inloggen.

Reageer