Foutmelding bij openen reishistorie

  • 24 april 2015
  • 1 reactie
  • 188 Bekeken

Deze melding krijg ik als ik naar het tabje mijn reishistorie ga. Ik krijg dus niet mijn reishistorie te zien.
Dit geeft hij al bijna 2 weken aan. En ik ben wel gekoppeld aan mijn OV-chipkaart.
"Mijn reishistorie (trein)

Er is een fout opgetreden bij het ophalen van uw gegevens. Probeert u het later nog eens."

Kan dit probleem opgelost worden?

Met vriendelijke groet,

Peter Lommert

1 reactie

Welkom op het forum Lommert!

Ik wil graag voor je kijken of ik de oorzaak van dit probleem kan achterhalen. Kan je mij daarvoor een privébericht sturen met daarin je naam, postcode + huisnummer, geboortedatum, kaartnummer en e-mailadres? Als je op mijn gebruikersnaam 'Inge NS' klikt, dan kom je op mijn profiel terecht waar je mij via de blauwe knop 'Stuur bericht' een privébericht kunt sturen.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Overige producten en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer