beantwoord

Foutmelding en storing bij aanmelden mijn NS

• 10 december 2017
  • 2 reacties
  • 79 Bekeken

Ik probeer al een aantal dagen mijn NS account te activeren en te koppelen aan mijn OV maar krijg elke keer een foutmelding. Kom niet verder dan de inlogpagina. Het is 1 keer gelukt om mijn OV chip nummer in te voeren maar daarna niet meer. Zijn hier meer ervaringen mee? en hoe is het opgelost?
icon

Beste antwoord door Chiel NS 10 december 2017, 14:13

Goedemiddag Selina 2017, welkom op het NS Serviceforum!

Ik denk dat de oplossing van Royke71 een goede is. Normaal zou ik het graag voor je oplossen, maar door de sneeuw van vandaag heb ik het erg druk. Je mag mij een privébericht sturen met je voorletters, achternaam, geboortedatum, postcode en huisnummer en e-mailadres, dan pak ik het zo snel mogelijk voor je op. Maar als je dit snel doorgevoerd wil hebben, raad ik je aan even op een andere manier contact te zoeken.
Bekijk origineel

2 reacties

Heb ik onlangs nog gehad. Gisterochtend had ik uiteindelijk via de chat een gesprek met een NS-medewerker om het probleem op te lossen. Hij vertelde dat er de laatste tijd wat problemen zijn met MijnNS en adviseerde om het account te verwijderen (door hem, kun je zelf niet doen) en een dag later een nieuwe aan te maken. Zo gezegd zo gedaan. Vanochtend een nieuw account aangemaakt en nu ging het probleemloos. Was wat mij betreft dus een prima oplossing.
Goedemiddag Selina 2017, welkom op het NS Serviceforum!

Ik denk dat de oplossing van Royke71 een goede is. Normaal zou ik het graag voor je oplossen, maar door de sneeuw van vandaag heb ik het erg druk. Je mag mij een privébericht sturen met je voorletters, achternaam, geboortedatum, postcode en huisnummer en e-mailadres, dan pak ik het zo snel mogelijk voor je op. Maar als je dit snel doorgevoerd wil hebben, raad ik je aan even op een andere manier contact te zoeken.

Reageer