beantwoord

foutmelding inloggen ns app

  • 18 februari 2020
  • 3 reacties
  • 169 Bekeken

Al dagen kan ik niet meer inloggen via mijn NS app, ik heb de app al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Tevens heb ik mijn wachtwoord verandert met alsnog geen resultaat. Heeft iemand hier misschien verstand van?

icon

Beste antwoord door Sanne NS 18 februari 2020, 21:19

Hoi Selenabroekhuisen en welkom op de NS Community! 

Helaas hebben wij al een tijdje te kampen met een storing waardoor inloggen in de MijnNS app. Hierdoor gaat inloggen helaas niet lukken. Via de website zou dit wel moeten lukken. Ik hoop dat het snel voor je is opgelost! 

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Selenabroekhuisen en welkom op de NS Community! 

Helaas hebben wij al een tijdje te kampen met een storing waardoor inloggen in de MijnNS app. Hierdoor gaat inloggen helaas niet lukken. Via de website zou dit wel moeten lukken. Ik hoop dat het snel voor je is opgelost! 

@Sanne NS kan je aangeven wanneer dit verholpen wordt? Of staat dit nog op de backlog :') 

Verder zou het fijn zijn als zo'n storing aangegeven wordt ergens. Desnoods naast de wisselstoringen haha.

Helaas is dat niet bekend! De storing betreft verder niet iedereen, ik kan zelf bijvoorbeeld wel inloggen op de app, dus dat lijkt me wat verwarrend. Maar ik geef je suggestie graag door. Hopelijk kan je snel weer in de app inloggen! 

 

Reageer