beantwoord

foutmelding inloggen ns app

• 18 februari 2020
  • 16 reacties
  • 440 Bekeken

Al dagen kan ik niet meer inloggen via mijn NS app, ik heb de app al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Tevens heb ik mijn wachtwoord verandert met alsnog geen resultaat. Heeft iemand hier misschien verstand van?

icon

Beste antwoord door Sanne NS 18 februari 2020, 21:19

Hoi Selenabroekhuisen en welkom op de NS Community! 

Helaas hebben wij al een tijdje te kampen met een storing waardoor inloggen in de MijnNS app. Hierdoor gaat inloggen helaas niet lukken. Via de website zou dit wel moeten lukken. Ik hoop dat het snel voor je is opgelost! 

Bekijk origineel

16 reacties

Hoi Selenabroekhuisen en welkom op de NS Community! 

Helaas hebben wij al een tijdje te kampen met een storing waardoor inloggen in de MijnNS app. Hierdoor gaat inloggen helaas niet lukken. Via de website zou dit wel moeten lukken. Ik hoop dat het snel voor je is opgelost! 

@Sanne NS kan je aangeven wanneer dit verholpen wordt? Of staat dit nog op de backlog :') 

Verder zou het fijn zijn als zo'n storing aangegeven wordt ergens. Desnoods naast de wisselstoringen haha.

Helaas is dat niet bekend! De storing betreft verder niet iedereen, ik kan zelf bijvoorbeeld wel inloggen op de app, dus dat lijkt me wat verwarrend. Maar ik geef je suggestie graag door. Hopelijk kan je snel weer in de app inloggen! 

Ik kan niet inloggen op mijn account met mijn ns app. Deze “storing” blijft maar voortduren. Mijn vorige poging is bijna een jaar geleden. Kan dit wat hoger op de prioriteitenlijst komen a.u.b.? Eens met mijn voorganger: Waarom meldt je deze storing niet? Je laat nu door dit na te laten iedereen die te maken heeft met deze klacht in het ongewisse. Ik zou ook graag weten of dit bepaalde smartphones betreft.

Hoi Eddy B Good, welkom op de NS Community. 

Het betreft een nieuwe storing die sinds enkele dagen actief is waardoor er twee problemen ontstaan. Of inloggen lukt helemaal niet of, wanneer je wel ingelogd bent, kun je geen informatie inzien. Inloggen in Mijn NS via een browser werkt wel gewoon. Dat lukt jou ook, of loop je daar zelf ook tegen problemen aan?

Hoi Mark,

Inloggen via een browser op mijn PC en op mijn smartphone werkt gewoon. Mijn mailadres is een Google alias. Zou het daar iets mee te maken kunnen hebben?

Dank alvast.

Het komt niet door je e-mailadres. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing voor de storing. Mijn excuses voor het ongemak. 

Bij mij hetzelfde kan al dagen niet inloggen in de app

Je krijgt gewoon niet het antwoord wanneer deze storing is afgelopen

In eerste instantie lag het aan mij dat ik niet kon inloggen later zeiden ze pas dat er een storing was

Het is helaas niet bekend wanneer de storing is verholpen. Anders had ik dat graag gedeeld.

Al dagen kan ik niet meer inloggen via mijn NS app, ik heb de app al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Tevens heb ik mijn wachtwoord verandert met alsnog geen resultaat. Heeft iemand hier misschien verstand van?

Heb zelfde probleem Selena, en niet pas enkele dagen. Al maanden, app verwijderd, opnieuw geïnstalleerd. Wachtwoord wijzigen. Kreeg van de storing te  horen. Inloggen via website gaat als enige nog wel. Vraag me ook af of het smartphone gerelateerd is.

Lieve mensen!!  Ik probeer het net voor de zoveelste keer en je gelooft het niet!!

Ik ben ingelogd!!! Denk dat NS het heeft opgelost. Dank u hartelijk!~

Hoi Nikkky en welkom op onze NS Community! Inmiddels zou het wel weer moeten kunnen. Vervelend dat dit niet lukt! Kun je aangeven waar je precies tegenaan loopt bij het inloggen? En wat voor smartphone is het en welke versie Android of iOS is het?

Ik kan niet inloggen op mijn account met mijn ns app. Deze “storing” blijft maar voortduren. Mijn vorige poging is bijna een jaar geleden. Kan dit wat hoger op de prioriteitenlijst komen a.u.b.? Eens met mijn voorganger: Waarom meldt je deze storing niet? Je laat nu door dit na te laten iedereen die te maken heeft met deze klacht in het ongewisse. Ik zou ook graag weten of dit bepaalde smartphones betreft.

Eddy probeer het nog eens? Had ook al maanden inlogproblemen. Hoorde gisteren van een medewerker dat meer klanten hier tegenaan lopen. Inmiddels kan ik eindelijk inloggen na enkele mislukte pogingen gisteren nog. 

Ah, ik lees nu je tweede bericht. Wat fijn! :D

S

Hoi Nikkky en welkom op onze NS Community! Inmiddels zou het wel weer moeten kunnen. Vervelend dat dit niet lukt! Kun je aangeven waar je precies tegenaan loopt bij het inloggen? En wat voor smartphone is het en welke versie Android of iOS is het?

Ja het is eindelijk gelukt!! Dank je wel Laura!!

Badge +3

Opgelost inderdaad. Je kon het zien als je in de app op Meer klikte dat er geen plaatje (van een trein) naast Mijn NS stond.

Staat dat er dus niet, dan doe geen moeite want dan is het stuk.

Reageer