beantwoord

Foutmelding na inloggen in MijnNS

• 4 september 2017
  • 3 reacties
  • 132 Bekeken

Als ik inlog bij MijnNS (consument) dan wordt ik een paar keer doorverwezen en krijg ik een foutmelding (zie screenshot).
De rest van MijnNS lijkt wel goed te werken. Ik kan bv. wel mijn reishistorie inzien etc.
Ik heb dit probleem al heel lang, op verschillende computers en browsers. Ik heb hier zelfs recent een nieuw account aangemaakt, maar ook daar heb ik hetzelfde probleem.
Is dit een vaker voorkomend probleem, en kan dit opgelost worden?

Gijs
icon

Beste antwoord door Stijn NS 4 september 2017, 19:28

Ik begrijp dat het dus mis gaat wanneer je via dit account een kaart probeert te koppelen? Helaas is dit een bekend probleem. We zijn druk bezig om hier een oplossing voor te vinden. Voor het moment kun je dit nog wel omzeilen door de kaart toe te voegen via "Producten". Links heb je dan een optie staan om een OV-chipkaart toe te voegen. Via deze route werkt het op het moment nog wel.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hallo Gijs en welkom op het NS Serviceforum.

Dat ziet er niet al te best uit. Begrijp ik goed dat alleen als je inlogt je deze foutmelding krijgt? Want dan begrijp ik even niet hoe je wel de reishistorie kunt inzien. Neem mij even mee in de wegen die jij volgt en waar je tegen deze problemen aanloopt.
Ik heb m'n OV-chipkaart bij het aanmaken van m'n account moeten activeren via de post aangezien deze niet voorkwam in het systeem. Daarna probeerde ik m'n kaart te koppelen maar ik blijf bovenstaande foutmelding krijgen.
Met de reishistorie, dat was van mijn andere account dus mijn fout. Van de kaart die ik probeer te koppelen, kan ik de reishistorie niet zien.
Ik begrijp dat het dus mis gaat wanneer je via dit account een kaart probeert te koppelen? Helaas is dit een bekend probleem. We zijn druk bezig om hier een oplossing voor te vinden. Voor het moment kun je dit nog wel omzeilen door de kaart toe te voegen via "Producten". Links heb je dan een optie staan om een OV-chipkaart toe te voegen. Via deze route werkt het op het moment nog wel.

Reageer