beantwoord

Foutmelding na inloggen Mijn NS account

ik heb mij ns account geactiveerd maar krijg elke keer een fout melding

Er is een fout opgetreden

[h4]We kunnen u door een technisch probleem op dit moment geen toegang geven tot Mijn NS, probeer het later nog eens of neem contact op met de klantenservice.[/h4]
icon

Beste antwoord door Emma NS 10 februari 2019, 13:37

Hallo yousef, welkom bij de NS Community!

Wat onhandig dat onze website een foutmelding geeft na het inloggen. Zou je mij een privébericht willen sturen met je e-mailadres? Misschien kan ik achterhalen wat er aan de hand is. Er zijn namelijk momenteel geen storingen bekend, dus ik denk dat ik wat speurwerk moet verrichten. Je kunt me een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en dan kun je klikken op 'stuur bericht'!

Ik heb trouwens de titel van je topic even aangepast, zo vergroot ik namelijk de vindbaarheid. Mochten andere mensen hier ook last van hebben, kunnen zij op deze manier meelezen.

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo yousef, welkom bij de NS Community!

Wat onhandig dat onze website een foutmelding geeft na het inloggen. Zou je mij een privébericht willen sturen met je e-mailadres? Misschien kan ik achterhalen wat er aan de hand is. Er zijn namelijk momenteel geen storingen bekend, dus ik denk dat ik wat speurwerk moet verrichten. Je kunt me een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en dan kun je klikken op 'stuur bericht'!

Ik heb trouwens de titel van je topic even aangepast, zo vergroot ik namelijk de vindbaarheid. Mochten andere mensen hier ook last van hebben, kunnen zij op deze manier meelezen.
Ik heb nog niets van je vernomen yousef, kan ik je nog ergens mee helpen? Je mag natuurlijk ook altijd contact opnemen met onze klantenservice! 🙂
Voor de meelezers:

Ik heb nog steeds niet vernomen van yousef, mocht jij problemen hebben met je Mijn NS account, neem dan contact op met onze Klantenservice! 🙂

Reageer