beantwoord

Foutmelding reishistorie Mijn NS

  • 29 september 2015
  • 3 reacties
  • 125 Bekeken

Wanneer ik mijn reishistorie probeer te bekijken als ik ingelogd ben op Mijn NS, krijg ik een foutmelding met de vraag om het later nog eens te proberen. Dit heb ik echter al een aantal keer gedaan en steeds zonder succes.
Graag hoor ik of ik hier nog iets aan kan doen.
icon

Beste antwoord door Tochjo 29 september 2015, 21:16

Deze foutmelding doet zich vaak voor als er nog een verlopen kaart aan de account gekoppeld is. Is dat in uw geval ook zo? Als u deze dan verwijdert (bij Mijn producten), dan zou het probleem verholpen moeten zijn.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
Deze foutmelding doet zich vaak voor als er nog een verlopen kaart aan de account gekoppeld is. Is dat in uw geval ook zo? Als u deze dan verwijdert (bij Mijn producten), dan zou het probleem verholpen moeten zijn.
Dit was inderdaad het geval. Het is nu opgelost. Heel erg bedankt voor de reactie!
Mooi dat het gelukt is, dit is een bug die de NS al weet sinds april 2014.. Blijk zo complex dat het nog niet mogelijk was deze op te lossen........

Reageer