beantwoord

geboortedatum wijzigen

• 25 juni 2020
  • 12 reacties
  • 264 Bekeken

hoi. 

Gister heb ik gevraagd of mijn geboortedatum gewijzigd kon worden. Na een gesprek met een medewerker van de community is dit nog steeds niet gebeurd.

icon

Beste antwoord door Denice NS 25 juni 2020, 17:11

Hi Koen.

Laura haar dienst zat er gisteren om 15.00 uur op. Vandaar dat je nog geen reactie weer hebt ontvangen. Als er haast bij is kan je het beste contact opnemen via Facebook, Twitter of onze Live Chat. Al deze opties kan je hier vinden.

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen niet bij klantgegevens. Het beste kun je contact opnemen met NS klantenservice.

Reputatie 7
Badge +3

Een geboortedatum wijzigen is helaas niet mogelijk. Je blijft voor eeuwig degene die geboren werd op de dag van je geboorte. :thinking:

Gister heb ik op deze communtity contact gehad met mevrouw Laura-ns. In een privé gesprek liet ze weten inzage te hebben in mijn gegevens en dit voor mij te kunnen oplossen. Helaas is dit er niet van gekomen omdat ze niet meer reageerd. 

Reputatie 7
Badge +3

Gister heb ik op deze communtity contact gehad met mevrouw Laura-ns. In een privé gesprek liet ze weten inzage te hebben in mijn gegevens en dit voor mij te kunnen oplossen. Helaas is dit er niet van gekomen omdat ze niet meer reageerd. 

Niet elke dag heeft dezelfde moderator dienst. Als @Laura NS gezegd heeft dit voor u op te lossen zal zij dat doen, maar soms niet direct.

Ah. Oke bedankt

Hi Koen.

Laura haar dienst zat er gisteren om 15.00 uur op. Vandaar dat je nog geen reactie weer hebt ontvangen. Als er haast bij is kan je het beste contact opnemen via Facebook, Twitter of onze Live Chat. Al deze opties kan je hier vinden.

Ik heb inmiddels contact gehad met de klantenservice. En het is opgelost. 

Top! Fijn dat je het even hier laat weten :grinning:

Hi, ik heb een ov-chip kaart, waar mijn gegevens bij kloppen.

Op de NS site staan mij geboortedatum goed (wel met icoontje van klopt dit niet maak contact met klanten service), maar wanneer ik een abonnement wil afsluiten dan staat mijn geboorte datum ineens verkeerd (1 dag te vroeg) en dat kan ik dan niet aanpassen.

Ik bel al 3 dagen met de NS, kan dit worden opgelost?

Nee de fout ligt niet bij de ov kaart (die is goed), dat was het advies van de NS vorige keer.

Ik hoor het graag,

Mvg, Tahirih

Hoi Tahvk, welkom op de NS Community. 

Het is me niet helemaal duidelijk waar het dan aan kan liggen. Als het bij ons goed in het systeem staat en er bij OV-chipkaart ook geen afwijkingen te vinden zijn, dan zou alles moeten werken. Als je helemaal doorklikt tot de afronding van de bestelling, dan staat het ook nog steeds verkeerd? wil je een klassiek abonnement of een NS Flex abonnement bestellen? Lukt een bestelling op een nieuwe OV-chipkaart wel? Bij de meeste abonnementen ontvang je een gratis OV-chipkaart. 

Je kunt in dergelijke gevallen het beste contact opnemen met de klantenservice door niet te bellen, maar door een bericht te sturen via de chat of, bij voorkeur, Facebook of Twitter. Dan heb je ook de mogelijkheid om afbeeldingen mee te sturen zoals een foto van de OV-chipkaart of screenshots van de bestelling. Alle contactopties vindt je hier.

Hi Mark,

ja bij de afronding staat het dus alsnog verkeerd en dat is het probleem.

een altijd voordeel abonnement.

De ov kaart had ik dus al apart bestelt, heeft niet met de kaart te maken, want ook als ik geen kaart nummer invoer,

gaat het bij de bestelling met de geboorte datum mis (dus NS systeem lijkt me)

Ik kreeg nu net een reactie via chat terug, even afwachten of het zo wordt opgelost

Het is goed mogelijk in dat geval dat er ergens iets niet goed staat dat niet direct zichtbaar is. Daar zou IT dan naar moeten kijken. Is het via de chat inmiddels wel opgelost? 

Reageer