beantwoord

Gebrukte keuzedag staat nog als op te halen in Mijn NS

• 18 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 115 Bekeken

Mijn vrouw heeft, net als ik, keuzedagen.
Het overzicht bij mij klopt.
Bij mijn vrouw echter staat de keuzedag die op 2 september gebruikt is nog als op te halen in Mijn NS.
Komt dit vaker voor?
icon

Beste antwoord door JacobSch 19 oktober 2017, 11:16

Gelijk maar gebeld.

Volgens de klantenservice stond de dag inderdaad ook nog gewoon als op te halen in het systeem.

Hoe en waarom kon men ook niet achterhalen.

Het advies was om die keuzedag gewoon nog maar een keer te gebruiken.

Moet ik zelf nog wel een kaartje erbij kopen. 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Dat is erg vreemd, JacobSch. Het mag niet voorkomen dat je deze nog als op te halen ziet staan nadat deze is gebruikt. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice om navraag te doen.

Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

Ik ben erg nieuwsgierig en wil je ook vragen ons te laten weten waarom deze nog zichtbaar is nadat je contact hebt opgenomen met onze klantenservice.
Gelijk maar gebeld.
Volgens de klantenservice stond de dag inderdaad ook nog gewoon als op te halen in het systeem.
Hoe en waarom kon men ook niet achterhalen.
Het advies was om die keuzedag gewoon nog maar een keer te gebruiken.
Moet ik zelf nog wel een kaartje erbij kopen. 🙂

Reageer