beantwoord

Geen bevestigingsmail ontvangen

  • 27 januari 2016
  • 3 reacties
  • 106 Bekeken

Ik heb zojuist een account aangemaakt, maar heb nog geen bevestigingsmail ontvangen. Ik heb m'n email-adres gecheckt, en die klopt...
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 27 januari 2016, 17:58

Je zou even kunnen bellen met NS Klantenservice (030 751 51 55). Zij kunnen even nakijken of er al een account is aangemaakt en of er iets niet goed is gegaan. Je kan ook een tweet sturen. Op deze twee kanalen zijn we 24/7 bereikbaar.
Bekijk origineel

3 reacties

Bedoelt u een forumaccount, of een Mijn-NS-account, of ... ?
Mijn NS
Je zou even kunnen bellen met NS Klantenservice (030 751 51 55). Zij kunnen even nakijken of er al een account is aangemaakt en of er iets niet goed is gegaan. Je kan ook een tweet sturen. Op deze twee kanalen zijn we 24/7 bereikbaar.

Reageer