beantwoord

Geen code ontvangen om Mijn NS te activeren

• 8 oktober 2015
  • 7 reacties
  • 173 Bekeken

Om mijn nieuwe account te activeren moet ik een code die ik per post zou krijgen invullen bij het inloggen .
Helaas heb ik geen code ontvangen. Hoe ontvang ikdie wel ?
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 8 oktober 2015, 17:27

Spijtig dat te vernemen Kees. Waarom de post niet is aangekomen is voor mij niet te achterhalen, maar ik kan de code wellicht achterhalen. Je kan me vandaag nog een privébericht sturen tot 22:00. Daarna kun je NS Klantenservice bellen om de code te laten achterhalen. Zij zijn op 030-751 51 55 24/7 bereikbaar.
Bekijk origineel

7 reacties

het gaat over mijn " mijn ns account",
Spijtig dat te vernemen Kees. Waarom de post niet is aangekomen is voor mij niet te achterhalen, maar ik kan de code wellicht achterhalen. Je kan me vandaag nog een privébericht sturen tot 22:00. Daarna kun je NS Klantenservice bellen om de code te laten achterhalen. Zij zijn op 030-751 51 55 24/7 bereikbaar.
Als dat voor me wilt doen is dat heel mooi.
Gisteren nog naar een dorp verderop gereden waar mensen wonen met dezelfde postcode, maar zij hebben ook niets ontvangen.
Kan ik morgen de klantenservice bellen?
Klaas-Jan, het is gelukt. Vanmiddag met de post de inlogcode ontvangen en die werkte.
Bedankt voor de moeite.:)
Goed om te horen, Kees!
Helaas kan ik mijn kaart niet koppelen aan mijn account omdat ik de melding krijg dat mijn emailadres niet gelijk is aan die ik gebruik om in te loggen. Net nog geprobeerd maar het is echt hetzelfde.
En ik denken dat nu alles geregeld is.
Kees! Ik heb begrepen van een ander topic dat je je reisgeschiedenis kan inzien 🙂 Dan lijkt mij dit opgelost!

Reageer