beantwoord

Geen email bij account activeren

  • 3 september 2018
  • 3 reacties
  • 106 Bekeken

Hallo,

Ik krijg helaas heel de dag al geen mail (ook niet in de spam) voor het activeren van mijn account.

Waar kan dit aan liggen?
Groet Mark van Eekelen
icon

Beste antwoord door Iris NS 3 september 2018, 18:36

Welkom bij onze NS Community, Mark! We hebben vanmiddag last gehad van een storing. Deze is zojuist opgelost gelukkig. Ik verwacht dat je de mail vandaag alsnog gaat ontvangen. Mocht je de mail morgen nog niet hebben ontvangen, neem dan even contact op met onze klantenservice. Telefonisch (030 751 51 55), via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar.
Bekijk origineel

3 reacties

Welkom bij onze NS Community, Mark! We hebben vanmiddag last gehad van een storing. Deze is zojuist opgelost gelukkig. Ik verwacht dat je de mail vandaag alsnog gaat ontvangen. Mocht je de mail morgen nog niet hebben ontvangen, neem dan even contact op met onze klantenservice. Telefonisch (030 751 51 55), via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar.
Dankjewel!
Graag gedaan 🙂

Reageer