beantwoord

Geen email wijziging wachtwoord

• 6 april 2020
  • 2 reacties
  • 106 Bekeken

Ik reis nu niet meer i.v.m COVID-19 en wilde daarom overstappen naar NS Flex, maar ben mijn wachtwoord vergeten en kan daarom niet inloggen bij Mijn NS. Als ik een e-mail laat sturen om mijn wachtwoord te wijzigen, ontvang ik niets. Ook niet in spam.

Ik heb wel kunnen bevestigen dat ik het juiste e-mail adres gebruik, dus dat is het probleem ook niet.

icon

Beste antwoord door loklok8 6 april 2020, 19:42

U kunt het beste contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen u handmatig een wachtwoord reset toesturen.

U kunt het beste contact opnemen met de klantenservice via de chat door op 'Chat met NS' te drukken of via Twitter/Facebook, omdat u hier doorgaans sneller een antwoord krijgt. Uiteraard is telefonisch contact ook mogelijk.

Houdt er rekening mee dat het drukker kan zijn bij de klantenservice en het dus mogelijk langer duurt voordat u een reactie ontvangt. U kunt het beste in de avonduren contact opnemen wanneer het rustiger is.

Heb het trouwens zelf even geprobeerd. Binnen 30 seconden kreeg ik de e-mail al binnen in mijn inbox.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +1

U kunt het beste contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen u handmatig een wachtwoord reset toesturen.

U kunt het beste contact opnemen met de klantenservice via de chat door op 'Chat met NS' te drukken of via Twitter/Facebook, omdat u hier doorgaans sneller een antwoord krijgt. Uiteraard is telefonisch contact ook mogelijk.

Houdt er rekening mee dat het drukker kan zijn bij de klantenservice en het dus mogelijk langer duurt voordat u een reactie ontvangt. U kunt het beste in de avonduren contact opnemen wanneer het rustiger is.

Heb het trouwens zelf even geprobeerd. Binnen 30 seconden kreeg ik de e-mail al binnen in mijn inbox.

neem contact op met klantenservice zij kunnen checken of er een correct email staat eventueel wijzigen, je een password check toesturen of desnoods je abonnement aanpassen 

Reageer