beantwoord

Geen facturen in Mijn NS

• 4 december 2018
  • 8 reacties
  • 249 Bekeken

Sinds september verschijnen er geen facturen van mijn trajectvrij-abonnement meer in Mijn NS. In oktober heb ik telefonisch contact opgenomen met de klantenservice. Volgens de medewerker zou het een tijdje duren voor de factuur verschijnt, maar er was inmiddels al een maand verstreken sinds het bestellen. Met veel moeite heeft die medewerker me toen de factuur gemaild (geen idee waar hij die factuur vandaan had getoverd). Op 18 november heb ik mijn nieuwe abonnement besteld en weer is er geen factuur. Net weer gebeld en opnieuw kreeg ik te horen dat dit even kan duren, terwijl er al twee weken voorbij zijn en de factuur van oktober ook nog steeds niet in mijn account staat. Is er iemand die mij fatsoenlijk kan helpen dit probleem op te lossen?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 7 januari 2019, 17:01

Update: Ook deze week heb ik geen reactie gekregen. Ik ga er dus van uit dat het probleem voor zowel kellys als Nathali is opgelost.

Voor de meelezers: Zoals al blijkt uit dit topic kunnen er verscheidene oorzaken zijn waardoor facturen niet (goed) getoond worden in Mijn NS. Het is verstandig om contact op te nemen met onze Klantenservice wanneer zoiets zich voordoet.
Bekijk origineel

8 reacties

Goedemorgen Nathali en welkom bij de NS Community!

Ik durf zo snel niet te zeggen waardoor je de facturen ineens niet meer kunt zien. Ik kijk echter graag mee of ik het probleem kan vinden! Zou je mij hiervoor een privébericht willen sturen (klik op mijn naam, knop 'Stuur bericht') met je volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum en e-mail adres?
Update: Het probleem is gevonden en ligt momenteel bij een achterliggende afdeling om opgelost te worden!
Ik heb precies hetzelfde probleem. Hoe lang gaat het duren voordat deze fout is opgelost bij de achterliggende afdeling?
Goedemiddag kellys. Het probleem wat de oorzaak is bij Nathali is geen algemeen iets wat hiermee voor iedereen wordt opgelost. Het is een specifiek probleem voor Nathali wat hiermee ook enkel daarbij wordt opgelost. Ik kijk graag of ik er ook voor jou achteraan kan gaan. Zou jij mij daarvoor ook een privébericht willen sturen met dezelfde gegevens?
Update: Het probleem van Nathali zou moeten zijn opgelost, ik wacht momenteel puur nog op een bevestiging van haar. Voor het probleem van kellys ben ik nog in gesprek via privébericht. Dit lijkt een andere oorzaak te zijn, maar wat er precies aan de hand is is nog onduidelijk.
Update: Ik ben nog steeds in gesprek met kellys, ik wacht momenteel op een reactie. Van Nathali heb ik ook geen reactie meer gekregen dus ik ga ervan uit dat het voor haar ook werkelijk is opgelost.
Update: Ik heb nog steeds geen reactie gekregen van kellys. @kellys heb je nog steeds hulp nodig?
Update: Ook deze week heb ik geen reactie gekregen. Ik ga er dus van uit dat het probleem voor zowel kellys als Nathali is opgelost.

Voor de meelezers: Zoals al blijkt uit dit topic kunnen er verscheidene oorzaken zijn waardoor facturen niet (goed) getoond worden in Mijn NS. Het is verstandig om contact op te nemen met onze Klantenservice wanneer zoiets zich voordoet.

Reageer