geen factuur

  • 25 september 2019
  • 2 reacties
  • 100 Bekeken

Ik heb een traject vrij. Er wordt meer afgeboekt dan de maandelijks overeengekomen bedrag. Ik zou graag een factuur willen zien in ns.nl of ontvangen.
Met vriendelijke groet, Rudolf Brugman

2 reacties

Hallo Rubru70 en welkom bij de NS Community,

Kan je je redden met het antwoord van Tochjo?
Badge +3
Er hoort een factuur te staan in Mijn NS, bij Facturen. Staat deze er niet? Neemt u dan rechtstreeks contact op met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Overigens wordt het verschil vermoedelijk verklaard door reiskosten buiten het afgekochte traject. Deze worden bij Traject Vrij niet van het saldo op de kaart ingehouden, maar achteraf elke maand van uw bankrekening afgeschreven, tegelijk met de abonnementskosten voor de nieuwe maand.

Reageer