beantwoord

Geen factuur

  • 2 February 2024
  • 2 reacties
  • 69 Bekeken

Beste NS, ik krijg een mail “Uw nieuwe factuur staat voor u klaar in MijnNS” - dus ik ga kijken op de aangegeven plek: daar staat “Er zijn geen facturen”.

Van het kastje naar de muur gestuurd, maar geen info waarom ik € 67,20 moet betalen.

Als NS toch een mail stuurt: zet dan direct de informatie in de mail!

Vriendelijke groet, Fokelien65

icon

Beste antwoord door Laura NS 2 February 2024, 15:03

Bekijk origineel

2 reacties

Hi Fokelien65, welkom op onze NS Community. Erg jammer om te lezen dat je hier niet goed bij bent geholpen. Vermoedelijk is je Mijn NS-account dan niet gekoppeld. Hiervoor kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice.

Reputatie 7
Badge +1

€ 67,20 lijkt mij dit abonnement. 

 

 

Reageer