beantwoord

Geen factuur op mijn NS

• 11 oktober 2015
  • 2 reacties
  • 138 Bekeken

Goede avond, ik heb op 8 oktober een bestelling gedaan voor mijn vrij traject maand kaart. Ik heb alles keurig betaald via ideal en nu heb ik de factuur nodig voor mijn werkgever maar die staat niet in mijn ns bij de facturen. Hoe kan ik nu zonder die factuur mijn declaratie bij mijn werkgever indienen. Is er soms een storing bij jullie, en komt deze factuur alsnog in mijn NS/ facturen. Ik verneem graag dringend een antwoord van u.
Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet
Ronald van den Burg
icon

Beste antwoord door Sivan NS 12 oktober 2015, 14:54

Hoi Ronald, en welkom!

Wanneer jij een bestelling doet en deze betaalt met iDeal, komt de bestelling bij ons binnen en gaan wij dit verwerken. Dit betekent enerzijds dat wij de betaling moeten controleren, hetgeen inhoudt dat de betaling een tijdje op een tussenrekening bij ons komt, anderzijds moet het contract goed geregistreerd worden bij ons. Zelfs wanneer jij dus al meteen met jouw abonnement kunt reizen, gebeuren er achter de schermen bij ons nog allerlei zaken om te zorgen dat het overzicht kloppend is. Om deze reden komt de factuur pas na enkele dagen tevoorschijn in jouw overzicht.
Bekijk origineel

2 reacties

Het duurt ongeveer 5 werkdagen voordat de factuur getoond wordt, dat dit extreem lang is weet de NS maar de NS vindt dat ze zelf mogen bepalen hoe slecht deze service is en zijn niet voornemens dit te wijzigen helaas.
Hoi Ronald, en welkom!

Wanneer jij een bestelling doet en deze betaalt met iDeal, komt de bestelling bij ons binnen en gaan wij dit verwerken. Dit betekent enerzijds dat wij de betaling moeten controleren, hetgeen inhoudt dat de betaling een tijdje op een tussenrekening bij ons komt, anderzijds moet het contract goed geregistreerd worden bij ons. Zelfs wanneer jij dus al meteen met jouw abonnement kunt reizen, gebeuren er achter de schermen bij ons nog allerlei zaken om te zorgen dat het overzicht kloppend is. Om deze reden komt de factuur pas na enkele dagen tevoorschijn in jouw overzicht.

Reageer