Geen gegevens bij mijn reishistorie | NS Community
beantwoord

Geen gegevens bij mijn reishistorie

  • 6 July 2022
  • 8 reacties
  • 178 Bekeken

Ik krijg geen gegevens bij mijn reishistorie te zien terwijl dat pas geleden nog wel lukte. Is er een storing?

icon

Beste antwoord door Aurora NS 6 July 2022, 13:32

Bekijk origineel

8 reacties

Hi Taramisuetravels! Welkom op de Community.

Op dit moment is er inderdaad een storing gaande bij het inzien van je reisgegevens. Excuus! We zijn met een oplossing bezig.

Dank voor de snelle reactie :)

 

Reputatie 7
Badge +3

Op dit moment is er inderdaad een storing gaande bij het inzien van je reisgegevens.

 

*zucht*

Waarom ligt dit stuk er constant uit? Elke keer wanneer ik het nodig heb moet ik eerst wachten omdat hij weer in storing ligt. Wat is er zo fragiel aan dit stuk waardoor hij het niet stabiel blijft doen?

Ik heb mijn kaart wel gekoppeld maar zie alleen de NS reizen en geen andere gemaakte reizen met het OV

Badge +3

Dan reist u waarschijnlijk op saldo. In dat geval kunt u reizen met andere vervoerders inzien in Mijn OV-chip op www.ov-chipkaart.nl.

Voor declaraties wil ik graag mijn reishistorie over 2022 inzien. Die gaat echter alleen terug tot oktober 2022. Waarom kan ik niet de maanden tussen januari en oktober inzien? 

Badge +3

Voor declaraties wil ik graag mijn reishistorie over 2022 inzien. Die gaat echter alleen terug tot oktober 2022. Waarom kan ik niet de maanden tussen januari en oktober inzien? 

Je zou tot 18 maanden terug moeten kunnen. Heb je sinds oktober 2022 een nieuwe ov-chipkaart? Dan moet je de oude kaart selecteren (of koppelen).

Reageer