beantwoord

Geen inogcode

  • 7 September 2015
  • 2 reacties
  • 97 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Ik heb een account nodig om in te loggen op Mijn NS, zodat ik een gemaakte treinreis voor mijn werk kan declareren (ik heb gereisd met de ov chipkaart en heb dus iets nodig ipv het papieren treinkaartje ter declaratie). Als ik probeer een account te maken, wordt mij gevraagd om een code die ik schijnbaar ooit heb ontvangen per brief.
Een nieuw account aanmaken gaat ook niet, omdat ik daarvoor weer moet wachten op een brief.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik zo snel mogelijk mijn reizen kan inzien?
Vriendelijke groet.
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 8 September 2015, 17:21

Bekijk origineel

2 reacties

Begrijpelijk dat je een Mijn NS account probeert aan te maken voor een declaratie. Goed idee ook, maar dan moet het wel werken. Zou je mij via een privébericht je mailadres willen sturen? Dan ga ik kijken of ik iets voor je kan betekenen.
Ik heb TS ondertussen kunnen helpen via een privébericht.

Reageer