beantwoord

Geen link indienen claim voor geld terug bij niet-uitchecken

• 4 januari 2017
  • 3 reacties
  • 132 Bekeken

Op 16-12-2016 ben ik kennelijk vergeten mezelf uit te checken. Ik wil nu graag een claim indienen om de 10 euro die hierdoor is afgeschreven terug te krijgen. Maar Er bestaat hiervoor geen link meer. What to do?

groetjes
icon

Beste antwoord door Miriam NS 4 januari 2017, 12:20

Hoi Lissle1, welkom op het Serviceforum.

Probeer je dit via je Mijn NS account in orde te maken? Als je je kaart aan je account hebt gekoppeld dan kun je je je reisgegevens inzien. Mocht dit niet lukken dan kun je ook even contact opnemen met onze Klantenservice. Dit kan telefonisch via 030 - 751 51 55,via Twitter of Facebook of via onze Live Chat.
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Lissle1, welkom op het Serviceforum.
Probeer je dit via je Mijn NS account in orde te maken? Als je je kaart aan je account hebt gekoppeld dan kun je je je reisgegevens inzien. Mocht dit niet lukken dan kun je ook even contact opnemen met onze Klantenservice. Dit kan telefonisch via 030 - 751 51 55,via Twitter of Facebook of via onze Live Chat.
Hello! Dank voor je reactie. Ik probeer dit idd via mijn ns. Mijn reisgegevens kan ik ook inzien. Anders had ik immers niet kunnen zien dat ik mezelf niet had uitgelogd. Er staat echter geen link bij deze gegevens om een claim in te dienen. De enige link die ik op de hele site kon vinden was die voor een claim ivm vertraging. Waarom staat de link voor niet-inchecken er niet meer? Eerst was dit wel zo..
Ik denk dat je last hebt van een Mijn NS storing waar meer reizigers hinder van ondervinden. Wanneer je op mijn naam klikt kun je NAW-gegevens, geboortedatum, ov-chipkaartnummer en IBAN naar mij toesturen in een privébericht.

EDIT: Geen privébericht ontvangen

Reageer