beantwoord

geen mail voor wijziging wachtwoord

  • 6 juni 2016
  • 2 reacties
  • 318 Bekeken

ik ben mijn wachtwoord vergeten en wilde een nieuwe aanvragen, maar ik krijg maar geen mail om mijn wachtwoord te wijzigen. ik he dit al meerdere malen geprobeerd en ook mijn spamfolder bekeken.

kan is er weer een storing gaande waardoor er geen mails verzonden worden?
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 16 juni 2016, 15:06

Jappy143 is inmiddels geholpen via een privébericht.

Voor andere forumleden:
Het kan soms voorkomen dat er een ander e-mailadres bij ons bekend is, er helemaal geen account is, of dat het technisch gewoon niet lukt. Wij kunnen zien of er wel of geen account bekend is, een extra mail verzenden indien nodig of een account verwijderen zodat er weer een nieuwe aangemaakt kan worden.
Bekijk origineel

2 reacties

Jappy143 is inmiddels geholpen via een privébericht.

Voor andere forumleden:
Het kan soms voorkomen dat er een ander e-mailadres bij ons bekend is, er helemaal geen account is, of dat het technisch gewoon niet lukt. Wij kunnen zien of er wel of geen account bekend is, een extra mail verzenden indien nodig of een account verwijderen zodat er weer een nieuwe aangemaakt kan worden.
Welkom op het NS serviceforum jappy143!

Wanneer het niet lukt om je wachtwoord te wijzigen zou het kunnen zijn dat er geen MijnNS account bekend is bij ons met jouw e-mailadres. Wel is het handig om dit even na te laten kijken. Dit gaat het snelste telefonisch via 030 - 751 51 55, via http:// of http://. Mocht je het toch liever bij de forum houden dan mag je mij een privébericht sturen, met je NAW-gegevens en e-mailadresm door op mijn naam en stuur bericht te klikken. Een reactie via het forum kan wel langer duren. Graag lees ik op welke manier je contact met ons opneemt hiervoor!

P.S. Ik heb je topic naar het subforum MijnNS verplaatst.

Reageer