beantwoord

Geen opties bij gekoppelde OV-chipkaart, o.a. inzien reisgegevens niet te activeren

  • 2 november 2015
  • 1 reactie
  • 138 Bekeken

Onder "Mijn producten" in Mijn NS wordt bij mijn (gekoppelde) persoonlijke OV-chipkaart geen menuutje weergegeven met de opties 'Aanmelden inzien reisgegevens', 'E-mailadres wijzigen', 'Verwijderen kaart uit account', 'Tonen op te halen producten', en 'Duplicaat aanvragen'. In de lichtblauwe rechthoek staan slechts het kaartnummer en de geldigheidsdatum vermeld.
Wat moet ik doen om die opties wel zichtbaar te maken? Ik wil graag de reishistorie van mijn persoonlijke OV-chipkaart inzien, maar deze staat nu dus nog niet vermeld onder "Mijn reishistorie". Bij de anonieme OV-chipkaart die ik eveneens onder 'mijn producten' heb staan, staat overigens wel de uitgebreide lichtblauwe rechthoek met alle mogelijke opties... :?
icon

Beste antwoord door Janou NS 2 november 2015, 18:23

Onder "Mijn producten" in Mijn NS wordt bij mijn (gekoppelde) persoonlijke OV-chipkaart geen menuutje weergegeven met de opties 'Aanmelden inzien reisgegevens', 'E-mailadres wijzigen', 'Verwijderen kaart uit account', 'Tonen op te halen producten', en 'Duplicaat aanvragen'. In de lichtblauwe rechthoek staan slechts het kaartnummer en de geldigheidsdatum vermeld.

Wat moet ik doen om die opties wel zichtbaar te maken? Ik wil graag de reishistorie van mijn persoonlijke OV-chipkaart inzien, maar deze staat nu dus nog niet vermeld onder "Mijn reishistorie". Bij de anonieme OV-chipkaart die ik eveneens onder 'mijn producten' heb staan, staat overigens wel de uitgebreide lichtblauwe rechthoek met alle mogelijke opties... :?




Hallo leonie80 en welkom op het NS Forum! Ik begrijp wel dat je je Ov-chipkaart hebt gekoppeld aan je MijnNS account? Zo ja, hier een tip. Bij "Mijn Producten" moeten de Ov-chipkaarten die jij gekoppeld hebt aan de rechterkant staan met (zoals je eerder hebt genoemd) afmelden/aanmelden inzien reisgegevens. Meld je in dit geval dan even af.. Wacht een paar seconden en meld je dan weer aan. Mocht dit geen effect hebben dan wil ik je adviseren contact op te nemen met onze telefonische klantenservice, zij kunnen namelijk achterhalen waarom het niet mogelijk is voor jou om je reisgeschiedenis in te zien. Je kunt ons dag en nacht telefonisch bereiken op telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief).
Bekijk origineel

1 reactie

Onder "Mijn producten" in Mijn NS wordt bij mijn (gekoppelde) persoonlijke OV-chipkaart geen menuutje weergegeven met de opties 'Aanmelden inzien reisgegevens', 'E-mailadres wijzigen', 'Verwijderen kaart uit account', 'Tonen op te halen producten', en 'Duplicaat aanvragen'. In de lichtblauwe rechthoek staan slechts het kaartnummer en de geldigheidsdatum vermeld.
Wat moet ik doen om die opties wel zichtbaar te maken? Ik wil graag de reishistorie van mijn persoonlijke OV-chipkaart inzien, maar deze staat nu dus nog niet vermeld onder "Mijn reishistorie". Bij de anonieme OV-chipkaart die ik eveneens onder 'mijn producten' heb staan, staat overigens wel de uitgebreide lichtblauwe rechthoek met alle mogelijke opties... :?


Hallo leonie80 en welkom op het NS Forum! Ik begrijp wel dat je je Ov-chipkaart hebt gekoppeld aan je MijnNS account? Zo ja, hier een tip. Bij "Mijn Producten" moeten de Ov-chipkaarten die jij gekoppeld hebt aan de rechterkant staan met (zoals je eerder hebt genoemd) afmelden/aanmelden inzien reisgegevens. Meld je in dit geval dan even af.. Wacht een paar seconden en meld je dan weer aan. Mocht dit geen effect hebben dan wil ik je adviseren contact op te nemen met onze telefonische klantenservice, zij kunnen namelijk achterhalen waarom het niet mogelijk is voor jou om je reisgeschiedenis in te zien. Je kunt ons dag en nacht telefonisch bereiken op telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief).

Reageer