beantwoord

Geen recente transacties/saldo. Al vanaf eind november ?

• 11 januari 2020
  • 12 reacties
  • 288 Bekeken

Geachte NS,

Al vanaf eind november kan ik geen recente transacties zien in de NS app en via de webbrowser op de computer. Ik vind het belangrijk om dit wel geregeld te checken omdat ik op 'mijn geld moet letten' en weten wat ik reis en verbruik. Kunt u mij informatie geven hoe en wat ? Ik heb reeds gebeld met NS, geen duidelijk antwoord, misschien doe ik wel wat verkeerd ?

icon

Beste antwoord door Stijn NS 11 januari 2020, 12:38

Goedemorgen Klaas Mulder en welkom bij de NS Community!

Er is momenteel een storing gaande waardoor het inzien van reishistorie in een Mijn NS account überhaupt niet zal gaan. Gezien je aangeeft al geen reishistorie te kunnen inzien sinds november zal er echter in jouw geval iets meer aan de hand zijn.

De suggesties van Slidestops en loklok8 zouden de oplossing kunnen bieden, maar als dat niet werkt dan zal onze Klantenservice er echt nogmaals naar moeten kijken. In dit geval zou ik dan willen adviseren om contact op te nemen via Twitter of Facebook.

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7

Staat er toevallig nog een oude ov-chipkaart aangemeld in het systeem? Dat zorgt wel eens voor problemen. 

Reputatie 7
Badge +1

Heeft u misschien de inzage van de reishistorie uitgezet in uw Mijn NS? 

Heeft u de juiste kaart geselecteerd in Mijn NS als u meer dan 1 kaart heeft geregistreerd? 

Als u een OV-Chipkaart hebt met NS Flex kan het zijn dat de reishistorie de afgelopen dagen niet zichtbaar is door een storing bij NS. 

Als u reist op saldo reist hoort u wel uw reishistorie in te kunnen zien (althans bij mij lukt het wel) 

Als dat ook niet lukt kunt u, als u op saldo reist, altijd uw reishistorie inzien via ov-chipkaart.nl

Goedemorgen Klaas Mulder en welkom bij de NS Community!

Er is momenteel een storing gaande waardoor het inzien van reishistorie in een Mijn NS account überhaupt niet zal gaan. Gezien je aangeeft al geen reishistorie te kunnen inzien sinds november zal er echter in jouw geval iets meer aan de hand zijn.

De suggesties van Slidestops en loklok8 zouden de oplossing kunnen bieden, maar als dat niet werkt dan zal onze Klantenservice er echt nogmaals naar moeten kijken. In dit geval zou ik dan willen adviseren om contact op te nemen via Twitter of Facebook.

Ik heb weer gebeld, weer niks. En, totaal geen oplossingen. Ik kan dus niks inzien en weet dus ook bij God niet wat mijn factuur zal zijn. Ik moet de NS maar vertrouwen. Ook zie ik de overige vervoerders niet meer vermeld, zoals voorheen wel. 

Bij mij hetzelfde probleem: ik kan al dagen geen reistransacties zien vanwege een storing. 

Ik heb deze reistransacties nodig om de reizen te kunnen declareren bij verschillende werkgevers. Vervolgens krijg ik telefonisch en de Messenger-chat onduidelijke antwoorden van NS en loze beloftes (‘morgen is het opgelost’ of ‘er komt vannacht een reset dus dan is het waarschijnlijk opgelost’), maar verandering is er keer op keer niet.

Ondertussen krijg ik wel een factuur met daarop de reizen én de transacties. Een storing kan, maar hoe lang kan iets duren? Het is toch bizar dat je hier dagenlang tot een week niet in kan?Mensen zijn hier wel afhankelijk van. Ik vind dat er wel heel gemakkelijk mee om wordt gegaan door NS. Nu log ik in en zie ik dat er helemaal niks meer beschikbaar is: ook de check-in en out’s niet meer. 

Ik krijg ook steeds bullshit antwoorden, en vooral het feit dat al mijn reistransacties op 0,00 euro staan en ook geen andere vervoerders meer op de app. Ik kan ook niet declareren en moet maar afwachten hoe hoog mijn factuur word en is. NS, kom eens met een plausibele oplossing zonder loze beloftes. Garandeer mij dat de factuur die ik ongetwijfeld ga krijgen ook klopt. Stuur mij alle transacties en ritprijzen van alle vervoerders. Amen. 

Bizar! Lijkt me echt niet de bedoeling dat er op deze manier wordt omgegaan met klanten. Vind het schandalig. Ook dat er nergens op de website staat aangegeven dat er een algemene storing is, echt bizar. 

Lukt het nog steeds niet? Persoonlijk kan ik de reisgegevens van november inmiddels weer inzien via Mijn NS.

Badge +3

Bij mij werkt het ook weer.

Jawel, het werkt weer, dank NS, 

Bij mij werkt het nog steeds niet. Ook niet van vorige maand. Er staat nog steeds: Er zijn geen reistransacties bekend voor de opgegeven periode en OV-chipkaart.

Jezus, klopt, bij mij nu weer niet, vanmorgen nog wel. Toen kon ik in de app terugkijken tot 7 dec 2019. Nu weer nada. 

Reageer