beantwoord

Geen reishistorie

  • 13 November 2023
  • 4 reacties
  • 87 Bekeken

Ik heb geen reishistorie, heb wel gereist, wanneer kan ik de historie weer inzien? Moet declaratie overzicht maken.

icon

Beste antwoord door Laura NS 13 November 2023, 10:45

Bekijk origineel

4 reacties

Welkom op onze NS Community Stijn03. Ik kreeg vanmorgen de volgende melding:

"Vanaf ongeveer 6 november is de reishistorie voor de klant en voor ons de detailinformatie factuur pagina niet zichtbaar. Dit komt omdat er aan de kant van TLS een achterstand is m.b.t. het verwerken van gemaakte reizen.”

Van welke dagen wil je de reizen inzien?

Hoi, van 6 november tot 10 november ajb.

Daar wordt aan gewerkt! Excuus voor het ongemak.

Ik kan ook niet zien de historie van 07 november. wel van de 06 november. Geen declaratie kunnen indienen. En dan het antwoord: “Daar wordt aan gewerkt!”. Hoe lang nog? Een datum in de vizier. Ik moest mijn Flex abo opzeggen en terug naar saldo. OV chipkaart geef wel alles goed na een dag.

 

 

Reageer