Skip to main content
Antwoord

Geen reishistorie

  • November 13, 2023
  • 4 reacties
  • 106 Bekeken

Ik heb geen reishistorie, heb wel gereist, wanneer kan ik de historie weer inzien? Moet declaratie overzicht maken.

Beste antwoord door Laura NS

Daar wordt aan gewerkt! Excuus voor het ongemak.

4 reacties

Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • November 13, 2023

Welkom op onze NS Community Stijn03. Ik kreeg vanmorgen de volgende melding:

"Vanaf ongeveer 6 november is de reishistorie voor de klant en voor ons de detailinformatie factuur pagina niet zichtbaar. Dit komt omdat er aan de kant van TLS een achterstand is m.b.t. het verwerken van gemaakte reizen.”

Van welke dagen wil je de reizen inzien?


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • November 13, 2023

Hoi, van 6 november tot 10 november ajb.


Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 13, 2023

Daar wordt aan gewerkt! Excuus voor het ongemak.


  • November 13, 2023

Ik kan ook niet zien de historie van 07 november. wel van de 06 november. Geen declaratie kunnen indienen. En dan het antwoord: “Daar wordt aan gewerkt!”. Hoe lang nog? Een datum in de vizier. Ik moest mijn Flex abo opzeggen en terug naar saldo. OV chipkaart geef wel alles goed na een dag.