geen reishistorie zichtbaar | NS Community
beantwoord

geen reishistorie zichtbaar

  • 22 September 2021
  • 6 reacties
  • 2168 Bekeken

op mijn kaartnummer zie ik geen reishistorie.

hoe kan dat ?

icon

Beste antwoord door Thom 22 September 2021, 11:59

Bekijk origineel

6 reacties

Hoi DS12. Welkom bij de Community!

Vervelend dat je je reishistorie niet in kan zien. Ik zou je willen adviseren om even contact op te nemen via onze Klantenservice zodat één van mijn collega's even met je mee kan kijken.

Reputatie 7
Badge +4

Als u naar Mijn NS gaat en kiest voor Mijn reizen → Reishistorie, dan wordt het zichtbaar. Bedenk wel dat uw reizen met Flex niet ogenblikkelijk worden verwerkt. Doorgaans is het de volgende dag wel te zien en het kan een enkele keer ook nog langer duren.

 

Zie er op toe dat u de juiste kaart en de juiste periode heeft geselecteerd.

Mocht er geen NS Flex abonnement in je bezit zijn, dan worden reizen gemaakt met overige vervoerders (non-NS) überhaupt niet getoond. Dan kan je terecht op de website van ov-chipkaart om daar vervolgens een account aan te maken en je reishistorie in te zien.

Mijn reishistorie is na ruim 8 dagen nog niet bijgewerkt. Wat is daaraan te doen?

Reputatie 7
Badge

Zie de posting boven je.

Ik heb een NS Flex-abonnement maar de reishistorie in MijnNS wordt niet getoond. Ik zie ook geen mogelijkheid om deze aan te zetten. 

Reageer