beantwoord

Geen reisinformatie op te vragen via mijn ns

• 16 februari 2020
  • 1 reactie
  • 99 Bekeken

• Stapt net in
  • 0 reacties

Beste, 

Sinds deze week wil ik mijn reisgegevens via mijn ns opvragen, na 2 jaar geen gebruik te hebben gemaakt opvragen. Ik krijg een foutmelding na te zijn ingelogd op mijn ns account. 

De volgende melding wordt weergegeven: Er is iets foute gegaan

Bij het opvragen van de gewenste informatie is iets foute gegaan. Een melding hiervan is opgeslagen, zodat de fout opgeslagen kan worden.

Wanneer wordt deze fout opgelost? Is mijn account opgeheven? Zo ja, waarom kan ik dan nog wel inloggen met mijn gebruikersnaam en wachtwoord?

In afwachting van uw spoedige reactie.

Pinas

icon

Beste antwoord door Maxime NS 16 februari 2020, 17:10

Goedemiddag PAG, welkom op de NS Community. 

Bedoel je dan dat je al 2 jaar niet hebt gereisd? We bewaren je historie maximaal 18 maanden, dus dan is die niet meer beschikbaar. Als je alleen bedoelt dat je al 2 jaar niet in je account hebt gekeken, dan zou onze klantenservice je vast kunnen helpen met je reishistorie! Het gaat om NS reizen, toch?

Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag PAG, welkom op de NS Community. 

Bedoel je dan dat je al 2 jaar niet hebt gereisd? We bewaren je historie maximaal 18 maanden, dus dan is die niet meer beschikbaar. Als je alleen bedoelt dat je al 2 jaar niet in je account hebt gekeken, dan zou onze klantenservice je vast kunnen helpen met je reishistorie! Het gaat om NS reizen, toch?

Reageer