beantwoord

Geen restitutie via mobiele website

• 20 november 2015
  • 9 reacties
  • 152 Bekeken

Waarom kan ik via de mobiele website niet inloggen en restitutie aanvragen? Het kan alleen via de desktopversie.
icon

Beste antwoord door Sivan NS 20 november 2015, 13:48

Ik begrijp het. Op de oude mobiele site krijg je alleen de reisplanner te zien. Hier werkt Mijn NS dus inderdaad niet. Is het voor jou niet een optie om via de reguliere site naar je Mijn NS te gaan?
Bekijk origineel

9 reacties

Ik begrijp het. Op de oude mobiele site krijg je alleen de reisplanner te zien. Hier werkt Mijn NS dus inderdaad niet. Is het voor jou niet een optie om via de reguliere site naar je Mijn NS te gaan?
Nogmaals, het gaat niet om de gewone www.ns.nl. Het gaat om m.ns.nl, die je bereikt als je met je mobiel naar NS surft. Op de gewone website zie ik inderdaad Mijn NS, maar op de mobiele versie dus niet.
Als je naar de website www.ns.nl gaat, zie je bovenin Mijn NS staan. Als je daarop klikt, kun je naar Registreren of inloggen. Lukt dat?
Op mijn mobiel zie ik helemaal geen Mijn NS of inloggen of wat dan ook als ik naar m.ns.nl ga. Alleen via de laptop zie ik het op de 'desktopversie', gewone ns.nl, maar de desktopversie op mijn mobiel is verre van handig uiteraard.
Om GTbV aan te vragen moet je naar Mijn NS. Lukt het inloggen daar wel?
Sorry. Het gaat om GTbV. Ik probeer dat via m.ns.nl maar dat kan dus niet.
We hebben iets meer dan 'ja' nodig, Rquax 🙂.

Gaat het om GTbV of gaat het om een vergeten check-uit?
Ja?
Beste rquax,

Je wilt via je mobiel inloggen in je Mijn NS account? En waar wil je restitutie voor aanvragen, is dat een geld terug bij vertraging claim of vergeten check uit?

Reageer