beantwoord

geen toegang tot mijnns

  • 24 november 2017
  • 2 reacties
  • 101 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
om account te kunnen activeren heb ik per post activeringscode ontvangen, bij invoering vd code foutmelding. KLANTENSERVICE RAADT AAN VIA GOOGLE IPV SAFARI inde loggen, maar dat werkt ook niet !!!!!!!!. Hoe lossen jullie dat op ?
icon

Beste antwoord door Chiel NS 26 november 2017, 15:21

Ik heb helaas nog geen antwoord ontvangen van pgc.



Als je problemen hebt met Mijn NS en het inloggen werkt met geen enkele browser en ook het weghalen van cookies werkt niet, neem dan even contact op met de klantenservice. Wij kijken graag wat er aan de hand is.
Bekijk origineel

2 reacties

Goedenavond pgc, welkom op het forum!

Vervelend dat het activeren van Mijn NS niet goed gaat. Als je mij een priv├ębericht stuurt door op mijn naam te klikken kijk ik met je mee. Heb ik de volgende gegevens nodig:

- Voorletters en achternaam
- Geboortedatum
- Postcode en huisnummer
- e-mailadres.

Alvast bedankt!
Ik heb helaas nog geen antwoord ontvangen van pgc.

Als je problemen hebt met Mijn NS en het inloggen werkt met geen enkele browser en ook het weghalen van cookies werkt niet, neem dan even contact op met de klantenservice. Wij kijken graag wat er aan de hand is.

Reageer