beantwoord

Geld terug bij vergeten uitcheck

• 21 August 2017
  • 3 reacties
  • 84 Bekeken

Op zaterdag 22 juli ben ik op station Venlo vergeten uit te checken. Tot op heden kan ik dit geld nog steeds niet terug vragen. Mijn ns geeft aan dat er geen ritten gevonden zijn waarop ik geld terug kan vragen.
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 21 August 2017, 14:27

Bekijk origineel

3 reacties

Welkom op het NS Serviceforum Judith. Met welke vervoerder heb je gereisd? Als dit bij NS was dan moet de reis zichtbaar zijn. Heb je met een regionale vervoerder gereisd? Dan zul je het daar moeten regelen.
Hoi Klaas-Jan, deze reis was van eindhoven naar Venlo, met de NS trein. De reis is zichtbaar, staat duidelijk bij dat de uit-check vergeten is, maar als ik dan alle gegevens invoer van mijn ov kaart, komt er te staan dat er geen reis is om geld voor terug te vragen. Er staat bij dat dit zo'n 14 dagen kan duren, ondanks dat je het wel al in het reisoverzicht kan zien. Dank voor je reactie.
Hmm, dat is vreemd. Ik wil je verzoeken om onze klantenservice via Twitter (DM) of Facebook (Messenger) een priv├ębericht te sturen met daarin jouw NAW-gegevens, je verzoek, ov-chipkaartnummer en IBAN. Doorgaans word je binnen een uur geholpen. Laat je ons weten of het via klantenservice wel gelukt is?

Reageer