beantwoord

Geld terug bij vertraging via Mijn NS werkt niet

  • 20 februari 2017
  • 4 reacties
  • 127 Bekeken

Ik krijg bij het aanklikken van deze mogelijkheid in Mijn NS voortdurend de volgende melding "Er is een fout opgetreden bij het ophalen van uw gegevens. Probeert u het later nog eens."
Mijn OV-chipkaart is gekoppeld.
Hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Baldheaded 20 februari 2017, 11:17

De vraag stellen is deze ook beantwoorden. Het is opgelost. Ik heb vier kaarten kunnen verwijderen.Ik kan de aanvraag nu doen via MijnNS. Er zijn alleen nu nog technische problemen bij jullie om de claim definitief in te kunnen dienen, maar deze zullen in de loop van de dag wel opgelost zijn. Dank je wel.
Bekijk origineel

4 reacties

Welkom op het NS serviceforum Baldheaded.

Begrijp ik het goed dat je niet in je reisgegevens kunt kijken? Hoeveel kaarten heb je gekoppeld bij 'producten'?
Er staan er zes op.
De vraag stellen is deze ook beantwoorden. Het is opgelost. Ik heb vier kaarten kunnen verwijderen.Ik kan de aanvraag nu doen via MijnNS. Er zijn alleen nu nog technische problemen bij jullie om de claim definitief in te kunnen dienen, maar deze zullen in de loop van de dag wel opgelost zijn. Dank je wel.
Gelukkig! Fijn dat het weer werkt 😃

Reageer