Geld terug vragen bij fout afhandeling mijn NS

• 15 december 2017
  • 3 reacties
  • 104 Bekeken

Geachte forummers,

Bij de NS klantenservice heb ik inmidels drie verschillende antwoorden gehad dus prober ik hier 🙂 Vorige week heb ik geprobeerd mij maand abbonement te verlengen maar terwijl het geld werkelijk is afgeboekt van mij ING account , volgens de NS was de betaling mislukt (?!) Vervolgens gevraagd de klantenservice deze bestelling te annuleren en opnieuw een abbonement besteld, deze keer wel gelukt (en weer afgeboekt). Mijn vraag is hoe krijg ik dat geld terug ?! Volgends de eerste Mw, binnen 1 dag (nee dus). Volgens de tweede Mw moest ik via de contactformulier het verhaal voorleggen en een screenshot sturen van de afboeking. Wat blijkt, het is niet mogelijk een screenshot toe tevoegen aan de contact formulier.
Vervolgens wel een derde poging gedaan zonder attachment en geprobeerd het verhaal zo goed mogelijk voor te leggen. Daarop kwam het antwoord dat het binnen 30 dagen terug betaald zou worden. Maar gezien het feit dat het systeem aangeeft dat de betaling mislukt is heb ik daar weinig vertrouwen in. Hoe kan ik dit nu verspoedigen en zeker weten dat het wel terug betaald wordt ?! Ik kan dat geld niet missen met de Kerst in aantocht. :(

vr gr
Dave

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U mag er rustig van uitgaan dat het geld terug komt. Een melding van 'Betaling mislukt' is daar niet van invloed op. Als u dubbel heeft betaald, komt het terug. Garanderen dat het er is met de Kerst is een tweede.

NS zal u niet overladen met mirre en goud, maar wel aan de verplichtingen voldoen.

Het lijkt me goed dat een moderator er even naar kijkt. Moderatoren hier zijn doorgaans wat meer door de wol geverfd. Wel even geduld, tegen vijf uur huppelt er vrij zeker eentje binnen en wie weet veel eerder.
Hallo DaveEarnshaw en welkom op het NS Forum!

Om 16.00 uur is er een wisseling van de wacht en ik kan het daarna pas volgende week weer voor je bekijken. Zou je daarom een persoonlijk bericht naar Erryt NS kunnen sturen? Dan kan hij dit na 16.00 uur voor je bekijken. Dit doe je door op zijn naam te klikken of op te zoeken en vervolgens 'stuur priv├ębericht'. Vergeet daarbij niet aan te geven waar het precies om gaat en de postcode, huisnummer, OV-chipkaartnummer, voorletters, achternaam, IBAN en geboortedatum mee te sturen. Zo kunnen de gegevens er direct bijgepakt worden 🙂.
Ik heb niets meer ontvangen van, DaveEarnshaw. Ik hoop dat zijn probleem is opgelost.

Reageer