beantwoord

Geld terug vragen kan niet al een paar weken geen toegang tot reishistorie

• 4 november 2015
  • 3 reacties
  • 119 Bekeken

Ik wil steeds geld terug vragen van een reis waarbij ik vertraging heb opgelopen, maar krijg al een aantal weken de melding bij het openen van de reishistorie: 'Er is een fout opgetreden bij het ophalen van uw gegevens. Probeert u het later nog eens.'
Via mijn ov-chipkaart en dergelijke lukt het wel om in te loggen en de gegevens in te zien.

Straks is de termijn van geld terug vragen verlopen en kan ik het niet meer terug vragen. Wat moet ik doen? Of eigenlijk wat kunnen jullie voor mij doen?
icon

Beste antwoord door Sivan NS 16 november 2015, 15:21

Petra, hopelijk is het je alsnog gelukt. Er waren wat problemen, maar die zouden afgelopen woensdag verholpen moeten zijn.
Bekijk origineel

3 reacties

Is er wellicht een verlopen ov-chipkaart aan uw account gekoppeld?
In dat geval kunt u wachten tot NS deze fout oplost (maar dan kunt u vermoedelijk wachten tot u een ons weegt) of deze kaart ontkoppelen.
Petra, heb je de tip van Theofiel geprobeerd? Mocht dit ook niet werken, dan raad ik je aan je claim in te dienen via een online formulier. Wanneer heb je gereisd?
Petra, hopelijk is het je alsnog gelukt. Er waren wat problemen, maar die zouden afgelopen woensdag verholpen moeten zijn.

Reageer