beantwoord

Gemiste check uit

  • 5 October 2023
  • 3 reacties
  • 76 Bekeken

In uw mail staat:

Log via deze link in op MijnNS: https://www.ns.nl/mijnns. Navigeer dan bovenaan de pagina via het menu naar Mijn reizen en vervolgens naar Reishistorie. Klik op de reis zonder check in/uit in uw reishistorie. In de reisdetails vindt u een link naar een alvast ingevuld formulier waar u de benodigde informatie kunt aanvullen.

In de reisdetails staat echter geen link naar een alvast ingevuld formulier.

Waar kan ik die link en/of het formulier dan wel vinden?

Alvast bedankt voor uw reactie,

Peter van Deuzen

icon

Beste antwoord door Erryt NS 5 October 2023, 19:08

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo Petdue en welkom bij de NS Community,

 

Wellicht dienen de reisgegevens nog geladen te worden of is je Mijn NS account niet juist gekoppeld aan het account in ons systeem. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice om dit te laten uitzoeken. Indien de gegevens wel al geladen zijn kunnen mijn collega's de reis ook gelijk voor je corrigeren, mocht je dat prettig vinden.

Hallo, ik heb precies hetzelfde als hierboven staat.  IIk krijg een mail van NS dat ik een gemiste check uit heb en de correctiekosten kan terugvragen met een link via MijnNS. Echter onder de reis staat geen link. Ergens anders ook niet, ben al meer dan een half uur op zoek, via klantenservice kom ik ook niet verder…

Jammer, de mail klonk als een goede service en uitleg. 

kunnen jullie me verder helpen? 

Reputatie 6

Hey J_S. Welkom bij de NS Community.

Dit is helaas niet iets wat we hier op kunnen lossen. Ik dien je nogmaals te vragen om contact te zoeken met de klantenservice zoals hierboven ook al gelinkt is, zij kunnen je namelijk wel verder helpen. 

Reageer