beantwoord

graag geen geslacht opnemen

• 28 juni 2020
  • 7 reacties
  • 268 Bekeken

Beste mensen, Graag wil ik dat de NS niet in haar database opneemt of ik een man of een vrouw ben, maar ik kom hier helaas niet onderuit. Ik ben verplicht het in te vullen bij het aanvragen van een abonnement. Willen jullie alsjeblieft de mogelijkheid opnemen om dit onvermeld te laten? Dankjulliewel en een fijne dag.

icon

Beste antwoord door Laura NS 29 juni 2020, 10:52

Ik kan me herinneren dat we daar volop mee bezig waren. Ik zal het nogmaals doorzetten voor een refresh van hun pagina hierover. Bedankt!

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dit een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen niet bij klantgegevens. De klantenservice die telefonisch via Twitter, Facebook of chat bereikbaar is kan wel bij uw gegevens.

Op zich hoeven ze ook niet speciaal bij mijn gegevens, vermoed ik. Het gaat me erom dat klanten ervoor kunnen kiezen om bij het aanschaffen van een abonnement niet op te geven of ze een man of een vrouw zijn.

Reputatie 7
Badge +3

Ik stel de opties ‘Man / Vrouw / Reiziger’ voor.

Zonder gekheid, ik vind het geen slecht idee. NS heeft dat gegeven niet echt nodig lijkt me.

Reputatie 7
Badge +3

Ik stel de opties ‘Man / Vrouw / Reiziger’ voor.

Zonder gekheid, ik vind het geen slecht idee. NS heeft dat gegeven niet echt nodig lijkt me.

Soms kun je kiezen uit: man/vrouw/geen aanhef

Ik kan me herinneren dat we daar volop mee bezig waren. Ik zal het nogmaals doorzetten voor een refresh van hun pagina hierover. Bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

“Beste reiziger, (...)” in iedere aanhef in de communicatie moet binnen een dag geregeld kunnen zijn.

Ik heb nog geen antwoord mogen ontvangen van de afdeling. Ik heb een reminder gestuurd!

Reageer