-
-
Op het juiste spoor
-
0 reacties
Ik heb een mail gekregen waarin ik voor 'opgelopen ongemak' vier dagkaarten krijg aangeboden. Ondertekend door Jolanda Vermeulen - NS Klantenservice. Ik vertrouw dit niet. Er zit een link bij die niet duidelijk naar een NS-website linkt. De mail ziet er overigens bedrieglijk echt uit, maar de passage "De komende periode willen wij daarom een stipte reisdienst voor onze reizigers aanbieden. Mocht er een vertraging zijn, dan zorgen wij direct voor vervangend vervoer naar uw bestemming." lijkt mij een wel heel verstrekkende belofte.
Graag een reactie.
icon
Beste antwoord door Thom 10 maart 2017, 17:48
Het is spam, de kaarten zijn niet echt. Goed dat u alert bent!
https://forum.ns.nl/acties-uitjes-10/let-op-valse-e-mails-omloop-18513
Vanaf heden kunt u phishing mails doorsturen naar valse.email@ns.nl.
Bekijk origineel