beantwoord

GTBV werkt niet

Reputatie 4
De link voor GTBV voor OV-jaarabonnementhouders werkt niet.

De defecte link:
https://www.ns.nl/selfservice/producten?wicket:interface=:1:7::::

Dit is de volgorde van clicks:
Mijn NS > Consumenten > Mijn Producten > Geld terug bij vertraging aanvragen

Dit is wat ik te zien krijg als ik op de link klik:

Zie een eerder topic waar de functionaliteit ook verdween, maar gerepareerd werd:
https://forum.ns.nl/mijn-ns-40/gtbv-werkt-niet-op-nieuwe-website-voor-ov-jaarabonnement-20298
icon

Beste antwoord door niek2 26 april 2016, 19:22

Is de klantenservice met vakantie? Na herhaaldelijk proberen reageren de NS mensen bij ICT wel, de storing is opgelost en de vertraging is aangemeld.
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 4
Is de klantenservice met vakantie? Na herhaaldelijk proberen reageren de NS mensen bij ICT wel, de storing is opgelost en de vertraging is aangemeld.
Reputatie 4
Badge
mooi dat het opgelost is!
Reputatie 4
mooi dat het opgelost is!
Thanks! 😃 Ik ben blij, is dat ook weer gedaan.
Reputatie 4
Dit is echt heel vervelend, de pagina laadt weer niet 😠 Hetzelfde probleem als de 1e post. Houdt de NS wel van abonnementhouders pesten, is het niet vervelend genoeg steeds van die grote storingen op het spoor te hebben :@

Dan gaat de NS straks weer allemaal attenties en excuusbrieven versturen, waarvan ik er geen een van zal ontvangen, geen enkele kans op verbetering :@

Straks maar weer bellen met de telefonische "klantenservice" die het probleem natuurlijk weer niet gaat snappen :@

Iemand een tip welk telefoonnummer de grootste kans van slagen heeft, 0900-8301? Kost mij nog geld ook 😠
Hallo niek2, ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend is. Ik heb ook het andere topic even doorgenomen en ga dit doorzetten naar dezelfde afdeling. Dan hoop ik dat het weer spoedig is opgelost. Zodra ik een terugkoppeling heb laat ik dit weten. Bedankt voor het doorgeven in ieder geval.
Reputatie 4
Ja bedankt, het werkt weer. Dan komt de balans op €61,68 retour deze maand.

Vandaag weer door de NS op Utrecht CS gedumpt zonder reisinformatie. Waarom is het onmogelijk dat een conducteur informatie geeft over de situatie wanneer een trein opgeheven wordt. De app geeft ook geen goed advies, die stuurt mij van de kast naar de muur, meer dan 1,5 uur vertraging gehad.
Reputatie 4
De app geeft ook geen goed advies, die stuurt mij van de kast naar de muur, meer dan 1,5 uur vertraging gehad.
Ter vermaak, dit is dus het advies wat de app geeft. Er rijden geen (directe) treinen tussen Utrecht en Amsterdam, dus ik vraag de app om een route uit te stippelen via Hilversum. Wat doet de app, die stuurt mij van Hilversum terug naar Utrecht: naar de storing :8

Reputatie 4
En weer uit de trein gezet in Utrecht CS!

Dit keer werd er wel 2x iets omgeroepen, maar het was volstrekt en volkomen onverstaanbaar. Gelukkig werd deze trein wel netjes leeggelopen, veel mensen hadden het bericht niet gehoord en gezien.

Hallo niek2, fijn dat de het probleem in je Mijn NS account is opgelost. Qua reizen zit het je niet erg mee. Ik zie dat er vanmorgen een seinstoring was op dit traject. We proberen de reisinformatie namelijk altijd zo snel mogelijk aan te passen wanneer er wijzigingen op het spoor plaatsvinden. Spijtig dat dit niet tijdig gebeurd is. Goed dat je dit aan ons hebt doorgegeven dan kan ik dit melden.
Reputatie 4
Bedankt, ja deze week was bizar.

Reisinformatie is zo belangrijk, maar ik heb het idee dat de NS vindt dat de reiziger maar op de app moet kijken. Dan moet je telefoon wel in staat zijn die informatie op te halen, en als deze dat kan moet de informatie er wel staan..

Bedankt voor de service die hier verleend is, ik stel het op prijs.

Reageer