beantwoord

GTBV werkt niet op nieuwe website voor OV-jaarabonnement

  • 2 december 2015
  • 9 reacties
  • 223 Bekeken

Reputatie 4
De link voor GTBV voor OV-jaarabonnementhouders werkt niet.

De defecte link:
https://www.ns.nl/selfservice/producten.8.3?wicket:interface=:8:59:3:::
icon

Beste antwoord door Sivan NS 17 december 2015, 11:33

Dit issue is vandaag opgelost!

Mochten jullie morgen (of daarna) nog problemen ondervinden, dan hoor ik dat graag.
Bekijk origineel

9 reacties

Niek, ik ga het meteen doorgeven. Bedankt voor de melding.

Edit: ik was even iets te enthousiast. Begrijp ik goed dat je via http://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/geld-terug-bij-vertraging.html naar de link voor Zakelijk wil gaan?
Reputatie 4
Graag gedaan, bedankt voor het oppakken.

Dit is de volgorde van clicks:
Mijn NS > Consumenten > Mijn Producten > Geld terug bij vertraging aanvragen

Dit is de pagina:

Helder, bedankt! Mocht ik morgenochtend geen aanvullend bericht van je hebben gehad in dit topic, ga ik er vanuit dat je dit probleem nog steeds ervaart, en in dit geval ga ik dit even voor je uitzetten. Mocht dit geen bekend probleem zijn, dan kan ik jouw gegevens doorzetten en zullen ze het op individueel niveau voor je uitzoeken.
Reputatie 4
Het probleem bestaat nog, als ik op de "Geld terug bij vertraging aanvragen" link klik wordt de pagina opnieuw geladen. De GTBV pagina wordt niet geopend.
Ha Niek!

Alvast een terugkoppeling:

"We hebben dit issue eerder gehad en hiervoor toen een aanpassing doorgevoerd. Wellicht is dit omgevallen met de livegang van de nieuwe website. We gaan het uitzoeken en komen erop terug."
Reputatie 4
Bedankt voor de terugkoppeling, goed om te weten dat ernaar gekeken wordt en ik hou het in de gaten.
Update: "we zijn hiermee bezig, ik dacht dat we een snelle oplossing hadden maar die werkt helaas niet. Ons ontwikkelteam moet hier verder naar kijken, ik hoop begin volgende week meer te weten."
Mijn collega's hebben dit onderzocht en de functionaliteit voor het aanvragen van GTbV voor een OV-jaarabonnement is sinds de livegang van het nieuwe NS.nl omgevallen en dus niet meer beschikbaar binnen Mijn NS. Ze gaan dit herstellen, maar het kan een paar dagen duren voordat dit op productie staat. Als ik weet wanneer dit naar productie gaat zal ik het je laten weten.
Dit issue is vandaag opgelost!

Mochten jullie morgen (of daarna) nog problemen ondervinden, dan hoor ik dat graag.

Reageer