Het maximale aantal reizen en andere vermeldingen is nu 1000.
Het maximale aantal reizen en andere vermeldingen is nu 1000.
Meer dan een uur na inchecken uitchecken op hetzelfde station wordt behandeld als fictieve rit van 0 TE. Als dit de eerste rit van de reis is geeft kort daarop weer inchecken en gaan reizen ''Overstap'', maar wel beginnend met 0 TE. bijdragevandennis
Bij een reis met NS wordt per rit onder ''prijsdetails'' aangegeven het aantal TE vooraf en achteraf. Als het eerste 0 is begint met deze rit een nieuwe reis.
Na overstap van NS naar Arriva Gelderland en vervolgens NS, met check-in NS binnen 35 minuten na check-uit NS, staat er ''Overstap'' en tellen de TE bij NS door (en tellen de TE bij Arriva dus niet mee).
Na overstap van NS naar Arriva Gelderland en vervolgens NS, met check-in NS binnen 35 minuten na check-uit NS, staat er ''Overstap'' en tellen de TE bij NS door (en tellen de TE bij Arriva dus niet mee).
Ik neem aan dat er wel gewoon langeafstandskorting is, anders zouden we wel veel klachten horen.
Een account op Mijn NS ondersteunt meerdere OV-chipkaarten. Een zoekopdracht is echter steeds apart voor één kaart.
Voor je reishistorie van al het openbaar vervoer zie https://www.ov-chipkaart.nl/mijn-ov-chipkaart-b/mijn-ov-reishistorie/mijn-ov-reishistorie.htm.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.