beantwoord

Heb een account aangevraagd

Er zou een link gestuurd worden naar mijn e-mail adres om de account te activeren. Deze heb ik helaas net ontvangen.

Hgv,
M.Ambagtsheer
icon

Beste antwoord door Erryt NS 20 maart 2018, 17:03

Ik kon in oNS systeem geen registratie vinden en heb het vermoeden dat er iets tijdens de registratie mis is gegaan. Ik heb M.Ambagtsheer het advies gegeven om een nieuw account aan te maken . Ik heb geen reactie meer gehad. Indien het probleem nog steeds speelt dan hoor ik dat graag.

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo M.Ambagtsheer en welkom op het NS Forum,

Er is geen storing gaande momenteel dus je zou deze gewoon moeten ontvangen. Soms verdwijnen deze mails wel eens in de spam of ongewenste box van je e-mail. Heb je daar al tussen gekeken? Als dat niet het geval is probeer ik het graag voor je op te lossen. Je mag mij dan een privébericht sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en e-mailadres. Een privébericht stuur je door op mijn naam en stuur bericht te klikken. Ik ben niet elke dag op het forum waardoor het soms even kan duren voordat ik op een privébericht reageer.
Ik kon in oNS systeem geen registratie vinden en heb het vermoeden dat er iets tijdens de registratie mis is gegaan. Ik heb M.Ambagtsheer het advies gegeven om een nieuw account aan te maken . Ik heb geen reactie meer gehad. Indien het probleem nog steeds speelt dan hoor ik dat graag.

Reageer