beantwoord

Herstellen wachtwoord

  • 17 februari 2017
  • 2 reacties
  • 125 Bekeken

Hoi,
Ik kan niet inloggen op mijn Mijn NS account, hij herkent het wachtwoord niet
Ook kan ik mijn wachtwoord niet herstellen omdat ik steeds geen link krijg, een nieuw account aanvragen werkt ook niet omdat hij zegt dat mijn e-mailadres al in gebruik is.
Zou iemand mij hiermee kunnen helpen
Mvg,
Matthijs van der Kolk
icon

Beste antwoord door Annewil NS 17 februari 2017, 13:21

Hoi matthijsvanderkolk, welkom op het NS Serviceforum!



Vervelend dat het niet lukt om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Ik wil je hier graag verder mee helpen. Heb je een MijnNS-account met hetzelfde e-mailadres als waar je je mee hebt geregistreerd op het forum? Dan kan ik via dat e-mailadres je opnieuw een nieuw wachtwoord toe sturen. Je kunt hiervoor ook contact opnemen met NS Klantenservice via een van deze kanalen.
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi matthijsvanderkolk, welkom op het NS Serviceforum!

Vervelend dat het niet lukt om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Ik wil je hier graag verder mee helpen. Heb je een MijnNS-account met hetzelfde e-mailadres als waar je je mee hebt geregistreerd op het forum? Dan kan ik via dat e-mailadres je opnieuw een nieuw wachtwoord toe sturen. Je kunt hiervoor ook contact opnemen met NS Klantenservice via een van deze kanalen.
Hoi, ja dit is inderdaad hetzelfde emailadres, alvast bedankt voor de hulp

Reageer