beantwoord

Het bedrag van deze incasso is boven de door u opgegeven limiet.

  • 10 juni 2019
  • 2 reacties
  • 164 Bekeken

Bovenstaand bericht kreeg ik via mijn bank. Wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door Momo 10 juni 2019, 17:14

Blijkbaar heb jij zelf een limiet ingesteld in jouw bankomgeving. Die zul je dan ook zelf weer kunnen aanpassen naar een ander limiet bedrag, permanent of tijdelijk.
Het kan ook dat er een door de bank standaard limiet in gesteld.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Blijkbaar heb jij zelf een limiet ingesteld in jouw bankomgeving. Die zul je dan ook zelf weer kunnen aanpassen naar een ander limiet bedrag, permanent of tijdelijk.
Het kan ook dat er een door de bank standaard limiet in gesteld.
Reputatie 5
Weet je welk bedrag moest worden geincasseerd ? Als er tegen een limiet wordt gebotst, dan is het wel belangrijk te weten wat er ineens in rekening wordt gebracht.

Reageer