beantwoord

Het ingevulde e-mailadres wijkt af van het e-mailadres voor de OV-chipkaart dat bij ons bekend is

• 1 februari 2016
  • 6 reacties
  • 178 Bekeken

Hi. I am trying to " mijn OV-chipkaart koppelen". I just asked for my Ov-chipkaart" I am doing step 1 "Stap 1: Kaartservicecode aanvragen". it asks for my "gegevens" I dud put my number there my "kaartnummer" and my email adress, but unfortunately I receive the message "Het ingevulde e-mailadres wijkt af van het e-mailadres voor de OV-chipkaart dat bij ons bekend is."

I don't understand what is happening. Do you have any ideas? Thank you for the help
icon

Beste antwoord door Inge NS 1 februari 2016, 17:10

Hello Conrado, welcome to our Service forum! You can ignore this message and press the button 'verder' (continue). Shortly afterwards you will receive two e-mails with further instructions. Please, click here for English instructions.
Bekijk origineel

6 reacties

You are supposed to enter the e-mail address you used when you ordered the OV-chipkaart.
I only have one email. I am entering the same email.
Hello Conrado, welcome to our Service forum! You can ignore this message and press the button 'verder' (continue). Shortly afterwards you will receive two e-mails with further instructions. Please, click here for English instructions.
Yes, thank you. after going "verder" I received an email with instructions. It seems that I need to activate my account on one of the machines:

"Om een kaartservicecode te ontvangen moet u uw OV-chipkaart eenmalig aanbieden aan de NS-kaartautomaat, of één van de overige ophaalpunten voor de OV-chipkaart."
That's correct!
Er is gaat toch echt iets niet goed met deze koppeling. Ik had het omgekeerde probleem: bij het afsluiten van een OV-fiets abonnement werd automatisch het e-mailadres van mijn MijnNS account geladen - maar niet heus. Ik kon het zelf niet wijzigen dus maar de klantenservice gebeld. Deze gaven mij ook het advies: gewoon op 'verder' klikken. Als gevolg dat ook in MijnNS het verkeerde emailadres wordt geregistreerd! Nu heb ik op het mailtje dat ik ontvingt gebruik gemaakt van de optie 'ongedaan maken' maar ik vraag me af of het nu allemaal wel goed komt met het OV-fiets abonnement, of dat ik er morgen achter kom dat ik wel betaald heb (IDeal) maar geen fiets meekrijgT

Reageer