beantwoord

Het is niet gelukt om uw facturen op te halen

• 10 januari 2021
  • 8 reacties
  • 179 Bekeken

Ik kreeg per e-mail deze melding:

“Uw nieuwe factuur xxxxx staat voor u klaar in Mijn NS, onder ‘facturen’.”

Echter, op Mijn NS, onder ‘facturen’, kreeg ik de mededeling: 

“Het is niet gelukt om uw facturen op te halen”

Moet ik me zorgen maken ?

Hoe kan ik mijn factuur ophalen ?

icon

Beste antwoord door Laura NS 11 januari 2021, 10:22

Ik kan dit bevestigen. Om 9:07 uur de mail gehad dat de storing is opgelost. Bedankt voor jullie geduld! :)

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 3

volgens mij is er storing ik kan het ook niet inzien met ns flex ik denk gewoon storing

Reputatie 7
Badge +3

Er is duidelijk een storing gaande. Ik heb nog nooit problemen met MijnNS en/of facturen gehad en kan ze nu ineens niet inzien.

Reputatie 3

Er is duidelijk een storing gaande. Ik heb nog nooit problemen met MijnNS en/of facturen gehad en kan ze nu ineens niet inzien.

oke dat komt het straks weer goed

Badge +3

Als het trouwens gaat om een teruggave per 01-01-2021 en het bedrag maximaal €7 is dan is dat waarschijnlijk vanwege de gewijzigde prijs van het Voordeelurenabonnement. Die mails zijn blijkbaar vannacht verzonden want er komen meer vragen over.

Reputatie 3

Als het trouwens gaat om een teruggave per 01-01-2021 en het bedrag maximaal €7 is dan is dat waarschijnlijk vanwege de gewijzigde prijs van het Voordeelurenabonnement. Die mails zijn blijkbaar vannacht verzonden want er komen meer vragen over.

oke thanks voor de helder bericht

Helaas inderdaad een storing. Er wordt hard gewerkt om deze te verhelpen en hopelijk kan iedereen snel weer de facturen inzien via Mijn NS. Mijn excuses voor het ongemak.

Badge +3

@Maxime NS waarom zou jij excuses aanbieden voor die storing, kan jij toch ook niets aan doen?

Maar goed, het werkt weer (althans bij mij op twee accounts) sinds een uurtje.

Ik kan dit bevestigen. Om 9:07 uur de mail gehad dat de storing is opgelost. Bedankt voor jullie geduld! :)

Reageer