Het lukt weer eens niet om in te loggen

  • 10 januari 2017
  • 1 reactie
  • 92 Bekeken

Waarom heb ik bij NS altijd zoveel problemen??? Wil ik ook graag het blad Spoor ontvangen, dan werkt de link weer niet! Bij andere firma's heb ik nooit problemen met inloggen. De site van NS is zeker nog niet volwassen. Ik ben behoorlijk boos met dat verknoeien van mijn tijd.

1 reactie

Hallo cassem en welkom op het NS Serviceforum,

Spijtig om te lezen dat je het blad spoor niet kan aanvragen. Ik wil je het advies geven om contact op te nemen met onze klantenservice. Indien je in het bezit bent van een abonnement kan je je aanmelden voor het blad Spoor, tevens bestaat de mogelijkheid om de laatste versie toe te sturen. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

Reageer