beantwoord

Het opgegeven telefoonnummer is niet geldig?

• 7 September 2015
  • 4 reacties
  • 1611 Bekeken

Ik probeer een kortingskaart aan te vragen maar het lukt niet om voorbij de kaarthoudergegevens te komen door de melding: "Het opgegeven telefoonnummer is niet geldig". Ik heb beide nummervelden een keer ingevuld, maar het lukt niet. N.B. ik heb gen huistelefoon, dus ook geen huisnummer. Alleen een mobiel telefoonnummer.
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 7 September 2015, 18:22

Bekijk origineel

4 reacties

Welkom op het NS Serviceforum Max. Wat een raar probleem. Is het ondertussen nog steeds niet gelukt? Ik heb het hier nagevraagd, maar er is geen storing bekend. Wat voor abonnement probeer je aan te vragen en doe je dat met een nieuwe of een bestaande ov-chipkaart?
Het lukt nog steeds niet. Ik probeer een dal voordeel abonnement aan te vragen op een bestaande OV chipkaart.
Probeer het eens zonder telefoonnummer.
Ik heb hetzelfde probleem. Bij mijn gegevens van MijnNS staat hetzelfde telefoonnummer ingevuld bij beide velden. Wordt niet geaccepteerd. Leeg laten van de velden werkt wel. Tevens wordt geen van mijn emailadressen herkend bij het koppelen van OV en NS. Erg onduidelijk welke gegevens wel en niet bekend zijn: Tip: laat laatste deel van (sommige) gegevens zien: bijvoorbeeld: Telefoon eindigd op *****899.

Reageer