beantwoord

hoe en waar kan ik mijn bankrekeningnr. wijzigen .... ????

• 14 december 2017
  • 13 reacties
  • 383 Bekeken

beste , het lukt niet bij mijn NS ... want deze rekeningnr. staat niet in mijn gegevens ...!
icon

Beste antwoord door Denice NS 14 december 2017, 16:59

Fijn dat het al geregeld is, hishamwaly1959 :)

In die link die Thom doorgeeft staat waar je je rekeningnummer kan wijzigen. Als je er toch niet uitkomt kan je het beste contact met ons opnemen (zoals ook in dit topic omschreven staat :))
Bekijk origineel

13 reacties

ik heb wel net een antwoord via facebook .... bedankt
Reputatie 7
Badge
Wat fijn dat je geholpen bent hishamwaly. 🙂 Ik kon je helaas zelf geen antwoord geven want ik wist het zelf ook niet.
Reputatie 7
Badge +4
https://forum.ns.nl/abonnementen-2/bankrekeningnummer-wijzigen-40194
Fijn dat het al geregeld is, hishamwaly1959 :)

In die link die Thom doorgeeft staat waar je je rekeningnummer kan wijzigen. Als je er toch niet uitkomt kan je het beste contact met ons opnemen (zoals ook in dit topic omschreven staat :))

Hallo Ik ben al maanden bezig mijn rekening nr. te wijzigen maar dat wil maar niet lukken ondanks alle beloftes die worden gedaan.De laatste keer was begin februari en daar werd ook toegezegd dat het de laatste keer was. Ik heb toen gelijk de machtiging tot automatische incasso in te trekken. Is gebeurd.

Maar je begrijpt het al ook deze maand weer een incasso van de oude rekening.Na stoneren een aanmaning uiteraard. Maar mijn machtiging was ingetrokken er wordt wel gewoon geïncasseerd.

Heb het bedrag later per bank overgemaakt maar dit is echt de laatste keer, als het volgende maand weer mis is laat ik het er maar op aan komen.

Op mijn NS staan wel de juiste rekening nrs.

Goedemiddag Bert123 en welkom bij de NS Community!

Wat vervelend om te lezen dat je hier zoveel problemen mee hebt en raar dat mijn collega’s je er niet mee hebben kunnen helpen! Ik kijk graag even mee wat er precies aan de hand is. Zou je mij een privébericht willen sturen met je volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum en e-mail adres?

Update:  Ik heb helaas nog geen privébericht ontvangen van Bert123. @Bert123 Is je probleem inmiddels opgelost of heb je nog steeds hulp nodig?

Het lukt mij niet om een privé bericht te sturen, maar ik denk dat voor mij het probleem is opgelost

heb mijn banknr geblokkeerd voor NS afschrijvingen, misschien dat er nu iemand wel actie onderneemt en het nieuwe nummer gaat gebruiken 

Spijtig om te lezen dat het niet meer lukt om een privébericht te sturen. Er is aangeboden om daarnaar te kijken via de mail, maar helaas ben je daar niet meer op ingegaan. Het blijft echter jouw keuze om je probleem op te lossen, ik kan je niet garanderen dat het nu goed zal verlopen.

Reputatie 7
Badge +3

Als ik het zo lees heeft Bert123 (meer dan) genoeg gedaan om het probleem op te lossen. Balletje ligt nu bij NS.

Ik heb elders gelezen dat NS incassowijzigingen gewoon telefonisch accepteert. Als medewerker bij een financiële instelling heb ik daar, gezien de fraudegevoeligheid, wel de nodige problemen mee maar misschien is het voor Bert123 wel een oplossing.  

Reputatie 7
Badge +3

Bert123 heeft het over beloftes die gedaan zijn. Dan ga ik er dus vanuit dat hij al (meerdere keren) contact heeft gehad met de klanteNService. Die hebben blijkbaar beloofd dat het voortaan goed gaat, het staat inmiddels correct in Zijn NS, wat moet een klant in hemelsnaam nog meer doen om het op te lossen? Ik word er een beetje moe van dat NS elke keer bij problemen de schuld/het initiatief bij de klant neerlegt. Wees nou 's proactief. Zet die reiziger nou 's op 1, 2 en 3. Als een incasso mislukt of gestorneerd wordt, kijk dan 's of diegene toevallig een wijziging heeft doorgevoerd in zijn account, kijk 's in de contacthistorie van de klanteNService, enz.

Bert123 heeft het over beloftes die gedaan zijn. Dan ga ik er dus vanuit dat hij al (meerdere keren) contact heeft gehad met de klanteNService. Die hebben blijkbaar beloofd dat het voortaan goed gaat, het staat inmiddels correct in Zijn NS, wat moet een klant in hemelsnaam nog meer doen om het op te lossen? Ik word er een beetje moe van dat NS elke keer bij problemen de schuld/het initiatief bij de klant neerlegt. Wees nou 's proactief. Zet die reiziger nou 's op 1, 2 en 3. Als een incasso mislukt of gestorneerd wordt, kijk dan 's of diegene toevallig een wijziging heeft doorgevoerd in zijn account, kijk 's in de contacthistorie van de klanteNService, enz.

Beste NS,

Zouden jullie hier nog eens op willen reageren. Bij voorbaat dank.

Reageer