Hoe is het mogelijk dat ik met de inloggegevens van mijn partner steeds in mijn eigen (ander) NS-account terecht kom? | NS Community
beantwoord

Hoe is het mogelijk dat ik met de inloggegevens van mijn partner steeds in mijn eigen (ander) NS-account terecht kom?

  • 8 November 2021
  • 2 reacties
  • 110 Bekeken

Hoe is het mogelijk dat ik met de inloggegevens van mijn partner steeds in mijn eigen (ander) NS-account terecht kom?
 

Dit is al een hele tijd het geval. Log ik met mijn eigen mailadres en mijn eigen wachtwoord in, kom ik zoals het hoort in mijn eigen NS account terecht. Maar log ik (met medeweten en toestemming) met de inloggegevens van partner in, kom ik ook steeds weer gewoon in mijn eigen account terecht. Het maakt niet uit vanaf welk device ik of mijn partner proberen in te loggen. 
Vraag ik met het mailadres van mijn partner wachtwoordwijziging aan, krijgt deze daar keurig een mail over in diens mailbox. 
De mail is echter gericht aan mij…… 

Maar goed, via die link wachtwoord voor mijn partner gewijzigd. 
Echter blijkt dat daarmee het wachtwoord van MIJN account is gewijzigd, wat dus een heel ander mailadres heeft.

Wat ik ook probeer, het lukt voor geen meter. Mijn partner’s account is niet in te komen en met de inloggegevens van ons allebei komen we wel in mijn account. En dit is al een paar jaar het geval.

Het is knap lastig, omdat ik enerzijds niets kan wijzigen in de producten voor mijn partner, en anderzijds vind ik het te zot voor woorden dat je met een ander mailadres en een ander wachtwoord gewoon in mijn account komt?

icon

Beste antwoord door Sascha NS 8 November 2021, 09:52

Bekijk origineel

2 reacties

Goedemorgen OmKnetterGekVanTeWorden. Welkom bij de NS Community.

Ik vermoed dat het e-mailadres van je partner is opgegeven als back up e-mailadres voor jouw account.
Ook wat bahnrider zegt is goed mogelijk. Als zijn abonnement onder jouw gegevens staat dan kan dit alleen via jouw Mijn NS-account worden ingezien.

Hoe dan ook lijkt het mij raadzaam om contact te zoeken met de Klantenservice via Facebook, Twitter, Chat of telefonisch via 030-7515155. Mijn collega's aldaar zullen het voor je uitzoeken en aanpassen waar nodig.

Reputatie 7
Badge +1

Worden beide ABOś wel met dezelfde bank rek. betaald? Dat zal de bron van de ellende zijn.

Er zal niks anders opzitten als ellenlang bellen met ´service´ en hopen dat daar iemand is die het vat en er wat aan kan doen. Dat problem met wijzigen ww is recent hier ook enkele keren gemeld met dezelfde strekking.

Reageer