beantwoord

Hoe kan ik gegevens vervangende OV chip toevoegen op mijnns.nl

• 4 september 2018
  • 1 reactie
  • 49 Bekeken

Ik heb een vervangende ov chip aangevraagd omdat de oude niet meer gelezen kon worden. Nu wil ik de gegevens van die nieuwe OV chipkaart toevoegen aan mijn account, maar dat lukt blijkbaar niet zonder het oude kaartnr te verwijderen. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik de gegevens van de oude kaart kan blijven raadplegen terwijl ik ook de gegevens van de nieuwe kaart kan inzien.
icon

Beste antwoord door Miriam NS 4 september 2018, 21:57

Hallo Odie_poes, welkom op onze Community!

Als het goed is kun je de nieuwe kaart gewoon toevoegen in je Mijn NS account als extra kaart. Het kan wel zijn dat de oude kaart voor conflicten zorgt in de inzage van de reisgegevens van de nieuwe kaart. Mag ik vragen waarom je de oude gegevens wenst te bewaren? Als je ook een Mijn OV-Chipkaart account hebt kun je de gegevens van de oude kaart hier eventueel ook nog inzien.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Odie_poes, welkom op onze Community!

Als het goed is kun je de nieuwe kaart gewoon toevoegen in je Mijn NS account als extra kaart. Het kan wel zijn dat de oude kaart voor conflicten zorgt in de inzage van de reisgegevens van de nieuwe kaart. Mag ik vragen waarom je de oude gegevens wenst te bewaren? Als je ook een Mijn OV-Chipkaart account hebt kun je de gegevens van de oude kaart hier eventueel ook nog inzien.

Reageer